شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد/ عکس

    کد خبر :979636
شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد

جیلی،خودروساز مهم و شناخته شده چینی،از جدیدترین مدل سری بویوئه رونمایی کرد.

جانشین بویوئه X این بار با کد L عرضه می‌شود. سبک طراحی خاصی در این مدل دیده می‌شود که با دیگر مدل‌های جیلی تفاوت دارد.

شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد

در نمای جلویی،با تلفیق چراغ‌ها و جلوپنجره به شکل نامحسوس مواجه هستیم. دی‌لایت‌های L مانند که در پایین‌ آنها،شاهد چراغ‌های اصلی هستیم. فُرم جلوپنجره به شکل پازلی بوده و مطابق با ترند جهانی است.

وقتی به نمای جلویی بویوئه L نگاه می‌کنیم،متوجه پهنای نسبی و قوس‌ و خمیدگی‌ گلگیرهای آن می‌شویم که کمی مطابق سلایق آمریکایی‌ها به نظر می‌رسد. بازار خودرو آمریکا یکی از بازارهای هدف عرضه این خودرو به حساب می‌آید.

شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد

در نمای کناری دیلایت چراغ جلو و همچنین دنباله چراغ عقب به چشم می‌خورد. خطوط تند و تیزی در این قسمت دیده نمی‌شود و بیشتر خمیدگی و انحنا است که به چشم می‌آید.

شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد

سبک طراحی چراغ عقب انگار با الهام از دم کوسه صورت گرفته که در بعضی از محصولات هیوندای و کیا دیده بودیم. طبق معمول شاهد استفاده از اگزوزهای فیک در قسمت دیفوزر هستیم.

شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد

کابین پر از نمایشگر؛این تنها ایده‌ای است که طراحان خودروهای چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار،در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات،از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.

شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد

فضاهایی خوبی برای گذاشتن وسایل و همچنین وایرلس شارژر در نظر گرفته شده است. در کل به نظر می‌رسد متریال استفاده شده در کابین،از تصوری که درباره خودروهای چینی داریم،فراتر باشد.
دو نوع پیشرانه بنزینی و هیبریدی برای بویوئه L قابل سفارش است که فقط نسخه بنزینی را در چین می‌بینیم.

شاسی بلند چینی که اجازه واردات به ایران را ندارد

نسخه برقی این مدل در سری گلکسی عرضه خواهد شد. پیشرانه ۲ لیتری توربو و ۴ سیلندر قادر است ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.
گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

قدرت نسبتا کم موتور،ممکن است برخی از مشتریان را ناراضی نگه دارد!

قیمت پایه ۲۴ هزار دلاری برای جیلی بویوئه L در نظر گرفته شده است.

باید دید که این مدل در بازارهای مختلف چه فروشی را تجربه خواهد کرد؟!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید