سونی از گوشی میان رده اکسپریا 10VI رونمایی کرد

    کد خبر :1067450
سونی از گوشی میان رده اکسپریا 10VI رونمایی کرد

سونی که در سال‌های گذشته حضور پررنگی در بازار گوشی هوشمند نداشته به تازگی چند محصول جدید معرفی کرد و یکی از آنها گوشی میان رده اکسپریا 10VI است.

بازتاب-سونی Xperia 10 VI همچنان به سنت قاب‌های بالا و پایین در صفحه نمایش بلند با نسبت تصویر 21:9 استوار است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED Triluminious با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 60 هرتز است. محافظ Corning Gorilla Glass Victus برای دوام بیشتر تعبیه شد. این گوشی هوشمند دارای گواهی IP68 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب بوده و شامل حسگر اثرانگشت جانبی هم می‌شود.

اکسپریا 10VIدارای ظاهری مینیمالیستی با یک قسمت برجسته به شکل بیضی در سمت چپ بالای پنل عقب است که دارای دو سنسور دوربین بوده که توسط یک واحد فلاش LED همراهی می‌شود. سیستم دوربین شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با OIS همراه با یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. سونی لنز تله فوتو را از مدل قبلی خود کنار گذاشته و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه کرد.

از نظر صدا، سونی Xperia 10 VI مجهز به بلندگوهای استریو با گواهی 360 Reality Audio، DSEE Ultimate، ضبط استریو و aptX تطبیقی است. در داخل، سونی Xperia 10 VI پردازنده Snapdragon 6 Gen 1 را در خود جای داده است. محصول سونی شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD می‌شود.

این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی می‌گیرد. از نظر نرم افزاری، با اندروید 14 که سه سال آپدیت بزرگ سیستم عاملی و چهار سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند، عرضه خواهد شد.

Xperia 10 VI در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی ارائه می‌شود. قیمت آن در بازارهای اروپا و بریتانیا به ترتیب 399 یورو و 349 پوند است. این گوشی برای پیش‌سفارش در دسترس بوده و فروش آن از اواسط ژوئن آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید