سلتیکس در یک قدمی قهرمانی NBA

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۰۰
    کد خبر :1073436
سلتیکس قهرمانی NBA

سومین بازی از سری فینال لیگ بسکتبال NBA، صبح امروز (پنج‌شنبه – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳) برگزار شد که در پایان، تیم بوستون سلتیکس موفق شد با نتیجه ۱۰۶ – ۹۹ میزبان خود را شکست داده و به یک قدمی قهرمانی برسد.

بوستون سلتیکس با این پیروزی سری فینال NBA را ۳ بر صفر پیش افتاد تا به یک قدمی هجدهمین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت‌ها برسد. سلتیکس در صورتی که بازی بعد را هم پیروز شود، ۴ بر صفر برنده سری شده و عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد.

دو بازی قبل دو تیم هم که به میزبانی بوستون سلتیکس برگزار شد، به ترتیب با نتایج ۱۰۷-۸۹ و ۱۰۵-۹۸ به سود بوستون پایان یافته بود.

بازی چهارم دو تیم نیز همانند بازی سوم که امروز (پنج‌شنبه) برگزار شد، به میزبانی تیم دالاس موریکس برگزار می‌شود. این مسابقه روز شنبه ۲۶ خرداد، برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس به همراه تیم لس‌آنجلس لیکرز، با ۱۷ عنوان قهرمانی، یکی از پر افتخارترین تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ NBA است.

به گزارش ایسنا، شاگردان مازولا این فرصت را دارند تا با قهرمانی در این فصل، تعداد قهرمانی‌هایش را به ۱۸ عدد رسانده و به تنهایی پر افتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید