سقوط بزرگ ارزش بیت کوین در یک روز به دلیل رکود اقتصادی ایالات متحده

    کد خبر :1084414
سقوط بزرگ ارزش بیت کوین در یک روز به دلیل رکود اقتصادی ایالات متحده

بیت کوین امروز شاهد سقوط 13.5 درصدی قیمت خود بود که پس از رکود بزرگ در نیکی ژاپن به دنبال اخباری مبنی بر اینکه ایالات متحده ممکن است وارد رکود شود.

بازتاب-در حالی که سقوط قیمت امروز در مقایسه با رکودهای قبلی بسیار زیاد است، نشانه‌هایی وجود دارد که بیت کوین از هفته آخر ژوئن در حال سقوط بوده است. در 24 ژوئن، یک رویداد مهم برای قیمت بیت کوین رخ داد و آن این بود که پس از افت میانگین متحرک 50 روزه، به زیر میانگین متحرک 150 روزه بسته شد، که نشان دهنده عدم حمایت در سطوحی بود که میانگین‌های متحرک بودند.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، میانگین متحرک یک شاخص فنی است که عمل قیمت را در تعداد معینی از روزها، مانند 50 روز یا 150 روز، هموار می‌کند. این میانگین‌های متحرک گاهی اوقات به عنوان سطوح حمایتی زمانی که قیمت در حال کاهش است یا سطوح مقاومت زمانی که قیمت در تلاش برای بالا رفتن است عمل می‌کنند. در اواخر ژوئن و شروع جولای، Mt Gox، یک صرافی قدیمی بیت کوین، گفت که بازپرداخت به مشتریان را آغاز خواهد کرد، که به گفته تحلیلگران، فشار فروش بیت کوین را افزایش می دهد و باعث کاهش قیمت می‌شود.

سقوط بزرگ ارزش بیت کوین در یک روز به دلیل رکود اقتصادی ایالات متحده

درست پس از اواسط ژوئیه، بیت کوین از میانگین متحرک 150 روزه بالاتر رفت، اما در این زمان، میانگین متحرک 50 روزه به زیر میانگین متحرک 150 روزه رسیده بود، که یک علامت منفی و نزولی است. این میانگین‌های متحرک از اواسط جولای به پایان رسیده و قیمت به شدت کاهش یافته است. سطح قیمت فعلی بیت کوین از فوریه امسال مشاهده نشده است. از آن زمان، به طور خلاصه از 72000 دلار عبور کرده و در 150 روز گذشته به طور میانگین حدود 65000 دلار بوده است.

در حالی که ما به طور قطع نمی‌دانیم که قیمت بیت کوین در آینده چه خواهد کرد، می‌توانیم بر اساس شاخص قدرت نسبی (RSI) حدس بزنیم که با کاهش میانگین متحرک RSI، قیمت در آینده نزدیک همچنان با فشار نزولی مواجه خواهد شد. با این حال، اگر قیمت تغییر کند، ممکن است به‌زودی شاهد تغییراتی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید