سرمربی حریف ایران: کارهای زیادی برای انجام دادیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۶
    کد خبر :428274

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال فیلیپین گفت: امیدوار به بهبود شرایط هستیم و کارهای زیادی برای انجام در دیدارهای آینده داریم.
سرمربی حریف ایران: کارهای زیادی برای انجام دادیم

تیم ملی بسکتبال فیلیپین که خود را برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی آماده می‌کند، در دیدارهای دوستانه و آماده سازی نتوانست نتایج خوبی بگیرد اما سرمربی این تیم امیدوار شرایط به زودی بهبود پیدا کند.

ینگ گیائو در گفت‌وگو با سایت رسمی مسابقات انتخابی جام جهانی عنوان کرد: کارهای زیادی برای انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های مهمتر مقابل قزاقستان و ایران شرایط‌مان بهتر شود.

فیلیپینی‌ها در یک هفته گذشته 4 مسابقه دوستانه را برگزار کردند. یک برد و یک باخت مقابل اردن داشتند و دو شکست را برابر اردن تجربه کردند.

به گزارش فارس، وی در این مورد عنوان کرد: درست که عملکرد بازیکنان کمی نا امید کننده بود، اما احساس کردم آنها می‌توانند تلاش بیشتری کنند. نگاه‌مان مثبت است و می توانیم بازی‌های خوبی را مقابل قزاقستان و ایران داشته باشیم.

فاجاردو و جیسون کاسترو دو بازیکن با تجربه فیلیپینی‌ها آنطور که باید در دیدارهای تدارکاتی ظاهر نشدند.گیائو در این باره می‌گوید: فکر می‌کنم این دو بازیکن می‌توانند بهتر از دیدارهای قبلی ظاهر شوند.

او در مورد انتخاب 12 بازیکن نهایی‌اش می‌گوید: بازی‌های آماده سازی و تدارکاتی فاکتور مهمی در انتخاب نفرات است.

ایران و فیلیپین دوازدهم آذرماه در مانیل به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت دو تیم در تهران با برتری کشورمان به پایان رسیده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید