سامسونگ Galaxy M05 با دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد

    کد خبر :1091489
سامسونگ Galaxy M05 با دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از محصولات اقتصادی خود را در قالب گوشی معرفی می‌کند و اکنون سامسونگ Galaxy M05 رونمایی شد.

بازتاب– این دستگاه روز گذشته از طریق آمازون هند اطلاعات آن لو رفت و بسیاری از ویژگی‌های آن افشا شد. اکنون که این گوشی عرضه شده، قیمت و در دسترس بودن آن نیز اعلام شده است. قیمت گلکسی M05 بیش از 95 دلار بوده و در یک رنگ (سبز نعنایی) و تنها یک نسخه (4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی) عرضه می‌شود. این گوشی برای خرید از طریق آمازون هند، وب سایت سامسونگ هند و فروشگاه‌های خرده فروشی منتخب در سراسر هند در دسترس است.

 سامسونگ Galaxy M05 با دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد

این مدل دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح +HD است. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل با دیافراگم F1.8 و قابلیت فیلمبرداری Full HD است. همچنین دارای سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در عقب بوده که به ثبت تصاویر با جلوه تاری پس‌زمینه کمک می‌کند. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. سامسونگ گلکسی M05 را به پردازنده مدیاتک Helio G85 مجهز شده و دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی وجود دارد و شامل باتری 5000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 25 واتی می‌شود. این دستگاه از اندروید 14 (One UI Core 6.0) برخوردار بوده و سامسونگ وعده دو سال دریافت آپدیت سیستم عاملی و چهار سال آپدیت امنیتی را داده است. گلکسی M05 دارای اسلات دو سیم کارت (4G + 4G)، GPS، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت سامسونگ مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید