سامسونگ سال آینده گلکسی زد فولد 6FE را عرضه می کند

    کد خبر :1066975
سامسونگ سال آینده گلکسی زد فولد 6FE را عرضه می کند

سامسونگ در سال جاری تصمیم دارد گوشی‌های گلکسی زد فلیپ و زد فولد 6 را معرفی کند. اما زمزمه‌هایی درباره یک مدل اقتصادی‌تر هم به گوش می‌رسد.

بازتاب-‌سامسونگ با معرفی یکی از اولین گوشی‌های هوشمند تاشو، رهبری بازار گوشی‌های تاشو را به دست گرفت. با این حال، آنها در حال حاضر از نوآوری در طراحی عقب مانده‌اند. سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند تاشو بسیار جمع‌وجورتری تولید می‌کنند. از سوی دیگر، سامسونگ سال‌هاست که به فلسفه طراحی مشابهی پایبند بوده و می‌توان گفت که گوشی‌های تاشو آن‌ها به راحتی در دست نیستند.

طبق گزارش اخیر ITHome، رسانه فناوری کره‌ای Elec ادعا می‌کند که کاربران ممکن است از طراحی Galaxy Z Fold6 FE راضی نباشند. علاوه بر این، ظاهراً سامسونگ در حال بررسی به تعویق انداختن عرضه Galaxy Z Fold6 FE است. ما انتظار داریم که تنها Z Fold6 و Z Flip6 در رویداد آینده سامسونگ رونمایی شوند. به نظر می‌رسد Galaxy Z Fold6 FE برای سال بعد رزرو شده است.

سامسونگ ممکن است عرضه Z Fold6 FE را برای معرفی یک دستگاه تاشو باریک‌تر به تعویق بیندازد. به عنوان مثال، در حالی که ضخامت هواوی میت ایکس 3 11.8 میلی‌متر است، Z Fold5 در صورت تا شدن 13.4 میلیمتر است. با توجه به تاریخچه سامسونگ با سری گلکسی اس، تاخیر در طراحی Z Fold6 FE واقعاً تعجب آور نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید