رکورد منفی اسکار تلویزیونی ۲۰۱۹

    کد خبر :615076

مراسم جوایز امی ۲۰۱۹ که به اسکار تلویزیونی معروف است کمترین مخاطب را در تاریخ برگزاری امی پای تلویزیون نشاند.

آمار بینندگان هفتاد و یکمین مراسم اهدای جوایز امی که یکشنبه شب گذشته از شبکه‌ی فاکس روی ایر رفت باز هم کاهش یافت. این مراسم که بدون مجری برگزار شد کمترین مخاطب را در تاریخ برگزاری امی پای تلویزیون نشاند و تنها ۶.۹ میلیون بیننده داشت. این آمار تا ۳۲ درصد کاهش را نسبت به مراسم سال گذشته که از شبکه‌ی NBC پخش شد و تا ۳۹ درصد افت را نسبت به مراسم سال ۲۰۱۷ که CBS آن را روی ایر برد، نشان می‌دهد. علاوه بر این، کاهش مخاطبین امی در مقایسه با آخرین باری که مراسم در سال ۲۰۱۵ از فاکس پخش شده بود از کاهش ۴۲ درصدی حکایت می‌کند.

علی‌رغم پیروزی‌های بزرگ “بازی تاج‌وتخت” برای فصل پایانی، “فیبی والر بریج” خالق سریالفلیبگ“، سریال “چرنوبیل“، “بیل هیدر” که برای دومین بار متوالی برنده می‌شد، و “جودی کومر” بازیگر سریال “کشتن ایو”، مراسم اهدای جوایز امی امسال در بین مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله نیز با استقبال مواجه نشد و تنها ۱.۶ درصد این گروه سنی در آمریکا مراسم را نگاه کردند.

این مراسم که دوباره به یکشنبه شب بازگشته بود، همزمان با مسابقات فوتبال پخش می‌شد و با ثبت این رکورد روند نزولی بینندگان مراسم سالانه‌ی اهدای جوایز را تداوم بخشید. این در حالی بود که مراسم اسکار امسال که برای اولین بار پس از چندین سال بدون مجری برگزار شده بود با رشد بیش از ۲۰ درصدی بیننده روبرو شد.

امی سال گذشته ۱۰.۱۷ میلیون بیننده داشت و ریتینگ ۲.۴ را در میان مخاطبین ۱۸ تا ۳۴ ساله به ثبت رسانده بود. مراسم سال قبل از آن نیز با اجرای “استیون کولبر” ۱۱.۳۸ میلیون بیننده را جذب کرد. مسابقه‌ی فوتبال “کلیولند بروانز” و “لس آنجلس رمز” که یکشنبه شب از شبکه‌ی NBC روی ایر رفت ۱۲.۸ میلیون بیننده داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید