رونمایی اپل از پاوربانک بی سیم برای آیفون 12

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۴
    کد خبر :827552

شرکت اپل به تازگی پاوربانک بی سیمی را به نام magsafe برای گوشی‌های آیفون 12 رونمایی کرده که همانطور از نامش پیداست، افراد بدون استفاده سیم می‌توانند دستگاه آیفون خود را به آن متصل کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–در واقع MagSafe اپل در آیفون 12 تعدادی آهنربا است که در پشت گوشی به شکل دایره‌ای شکل قرار گرفته است. به این ترتیب لوازم جانبی مثل شارژرهای مغناطیسی به پشت گوشی می‌چسبند. حالا با بهره‌گیری از همین ویژگی، اپل یک پاوربانک بی‌سیم کوچک معرفی کرده که به پشت آیفون 12 می‌چسبد. این پاوربانک با قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود.

اپل پیش از این نیز چندین کیس باتری برای آیفون معرفی کرده بود اما حالا به لطف شارژ بی‌سیم نیازی به استفاده از کیس نیست. این پاوربانک جدید با آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس سازگار است.

این پاوربانک دارای درگاه لایتنینگ است و به توصیه اپل بهتر است آن را به یک آداپتور ۲۰ واتی یا سریع‌تر متصل کنید. این پاوربانک دارای ظرفیت ۱۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی است و به این ترتیب نمی‌تواند هیچ‌کدام از آیفون‌های جدید اپل را کاملاً شارژ کند.  با توجه به ظرفیت و جریان، می‌توان تخمین زد این پاوربانک بتواند آیفون 12 مینی را تا حدود ۷۰ درصد و ایفون 12 پرو مکس را تا حدود ۴۰ درصد شارژ کند. با توجه به سرعت شارژ ۵ واتی باید انتظار داشته باشید همین مقدار شارژ نیز زمان قابل توجهی طول بکشد.

پاوربانک بی سیم MagSafe همچنین می‌تواند به عنوان شارژر بی‌سیم نیز عمل کند. به این ترتیب می‌توانید پاوربانک را به شارژ متصل کرده و گوشی را روی آن قرار دهید تا شارژ شود. در این حالت سرعت شارژر آیفون ۱۵ وات خواهد بود. جالب است بدانید پاوربانک MagSafe اپل می‌تواند شارژ بی‌سیم معکوس آیفون 12 را فعال کند! به این ترتیب اگر گوشی را به شارژر متصل کرده و پاوربانک را به آن بچسبانید، هر دو دستگاه با هم شارژ می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید