رقیب جدی اپل واچ اولترا بزودی توسط سامسونگ معرفی می شود

    کد خبر :1064078
رقیب جدی اپل واچ اولترا بزودی توسط سامسونگ معرفی می شود

شرکت سامسونگ در اواسط جولای یا همان تابستان رویدادی برگزار خواهد کرد و محصولات جدیدی معرفی می‌کند.

بازتاب-در رویداد آینده سامسونگ محصولات مختلفی معرفی خواهند شد که از جمله باید به سری گلکسی زد 6 تاشو، تبلت گلکسی تب اس 10 و سری ساعت گلکسی واچ 7 اشاره کرد.

جای تعجب نیست که این مجموعه شامل Galaxy Watch 7 و Watch 7 Classic شود. پیشتر پیش بینی شد که مدل سوم واچ 7 پرو باشد، اما ظاهراً اینطور نیست. پایگاه داده گواهی نام گلکسی واچ اولترا را تأیید می‌کند. هنوز جزئیاتی در مورد ساعت وجود ندارد، اما به هر حال گواهی وجود آن را تایید کرده و باید انتظار رونمایی را داشته باشیم.

گلکسی واچ اولترا در پایگاه داده با سه شماره موجود است: SM-L705U برای ایالات متحده، SM-L705N برای کره و SM-L705F برای بازار جهانی لیست شد. دقیقا مشخص نیست تفاوت Galaxy Watch Ultra با مدل‌های ساده در چیست. علاوه بر این، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه گلکسی واچ FE است که مانند گوشی‌های هوشمند سری FE باید جایگزین ارزان‌تری برای مدل‌های پریمیوم باشد.

اگر این نام‌ها برای شما آشنا به نظر می‌رسند اینطور نیست. به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است که راه اپل را دنبال کند که اپل واچ اولترا مقاوم و اپل واچ مقرون به صرفه SE را در محدوده خود دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید