ردمی پاییز امسال گوشی هیولا معرفی می کند

    کد خبر :1097110
ردمی پاییز امسال گوشی هیولا معرفی می کند

در حالی که شیائومی خود را برای معرفی سری 15 شیائومی در اواخر این ماه آماده می‌کند، برند فرعی آن ردمی بی سر و صدا حرکت بعدی خود را با سری Redmi K80 آماده می‌کند.

بازتاب-انتظار می‌رود که شامل دو مدل K80 و K80 Pro شود. جزئیات جدیدی در مورد Redmi K80 Pro به لطف افشاگر صنعت (DCS) منتشر شده است. اگرچه پست اصلی Weibo توسط DCS حذف شده، ما موفق شدیم اطلاعاتی کسب کنیم. DCS ف که Redmi K80 Pro از پردازنده آینده کوالکام اسنپدراگون 8 الیت بهره می‌برد. با توجه به اینکه K70 Pro دارای تراشه برتر فعلی اسنپدراگون 8 نسل 3 است، شگفت‌انگیز نیست.

K80 Pro همچنین ممکن است یک باتری سیلیکونی بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی داشته باشد که ارتقای قابل توجهی از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی K70 Pro است. DCS همچنین ادعا می‌کند که «تراکم انرژی به بالاترین حد خود رسیده است» که احتمالاً به توانایی باتری برای ذخیره انرژی بیشتر در فضای کوچک‌تر اشاره دارد. باتری‌های سیلیکونی در مقایسه با باتری‌های مبتنی بر لیتیوم به خاطر چگالی انرژی بالاتری شناخته می‌شوند، که امکان باتری کوچک‌تر با همان ظرفیت یا ظرفیت بزرگ‌تر در همان اندازه را فراهم می‌کنند. این بدان معناست که دستگاه برای قرار دادن باتری بزرگ‌تر نیازی به حجیم‌تر بودن ندارد.

ردمی پاییز امسال گوشی هیولا معرفی می کند

بنابراین یک چگالی انرژی “بالا” می تواند به معنای باتری حتی باریک تر باشد که بر ضخامت کلی دستگاه نیز تأثیر می گذارد. K80 Pro همچنین از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. با این حال، یک افزونه کلیدی با کیفیت زندگی، پشتیبانی از شارژ بی سیم است که DCS به آن اشاره می‌کند. اگر درست باشد، این اولین مورد برای سری K ردمی خواهد بود، که راهی راحت برای شارژ کردن گوشی خود بدون استفاده از کابل ارائه می‌دهد.

با این حال، توجه داشته باشید که اینها هنوز شایعه هستند. برای تایید این جزئیات باید منتظر اعلام رسمی ردمی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید