راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان

    کد خبر :1089909
راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان

در گذشته ساعت‌های کلاسیک قابلیت چندانی نداشتند و تنها می‌توانستند زمان  را نمایش دهند، اما در عصر حاضر شاهد ظهور ساعت‌های هوشمند هستیم که قابلیت‌های مختلفی در اختیار کاربر خود قرار می‌دهند.

بازتاب– در این بین با گسترش تنوع ساعت‌های هوشمند توسط برندهای مختلف، بسیاری برای صرفه جویی در هر زمینه به سراغ مدل‌های ارزان قیمت می‌روند. از جمله آنها باید به ساعت هوشمند زیر یک میلیون اشاره کرد.

این نوع ساعت‌ها شاید از برخی ویژگی‌ مدل‌های گران قیمت به دور باشند، اما به طور کلی قابلیت‌های بیشتری نسبت به ساعت‌های کلاسیک ارائه می‌دهند. برندهای مختلفی هم در بازار وجود دارد که به فروش ساعت هوشمند ارزان قیمت می‌پردازد.

در این مطلب به راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان می‌پردازیم.

 

ساعت هاینو تکو مدل H45 Pro Max (Series 8)

راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان

یکی از اولین مدل‌هایی که باید به آن اشاره کنیم، هاینو تکو مدل H45 Pro Max (Series 8) است. هاینو برند چینی بوده و تاکنون مدل‌های متنوعی را در بازار عرضه کرد. یکی از آنها همین مدل مورد اشاره است. یک دستگاه با طراحی شبیه به اپل واچ و نمایشگر مربع که تاجی برای اعمال تنظیمات روی آن دارد.

این محصول هاینو با دستگاه‌های دارای اندروید 4.4 به بالا و iOS 9 به بالا سازگار است. در بدنه این ساعت اسپیکر و میکروفون قرار دارد تا بتوان به برقراری تماس پرداخت. همچنین دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن بوده که در ساعت‌ هوشمند زیر یک میلیون به ندرت یافت می‌شود.

با اپ اختصاصی Hryfine می‌توان واچ فیس را سفارشی‌سازی کرد و قابلیت پایش سلامتی متنوعی چون ردیاب خواب روی آن تعبیه شد. این ساعت می‌توان علاوه بر نمایش زمان و تاریخ، میزان مسافت طی شده را هم نمایش دهد.

 

ساعت هایلو مدل Haylou Watch LS04 (RS3)

راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان

دیگر ساعت هوشمند زیر یک میلیون که باید به آن اشاره کنیم، به برند چینی هایلو تعلق دارد. این ساعت با نام هایلو مدل Haylou Watch LS04 (RS3) شناخته می‌شود و دارای نمایشگری با طراحی دایره‌ای است.

این مدل اگرچه ارزان بوده، اما قابلیت‌های مختلفی در آن تعبیه شده است. از جمله حسگر شتاب‌ سنج و حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون. چنین حسگرهایی ردیابی سلامتی بدن را به دنبال دارند.

محصول هایلو بدنه ضدآب از جنس آلومینیوم دارد تا دوام بالایی از خود نشان دهد. دستگاه یک نمایشگر امولد 390 در 390 پیکسل دارد و بیش از 14 حالت ورزشی را دنبال می‌کند. اگر به دنبال ساعتی کارآمد، خوش قیمت و بدون برقراری تماس هستید، هایلو واچ RS3 می‌تواند نیاز شما را به عنوان گزینه ارزان قیمت برآورده کند.

ساعت کیو سی وای مدل GTS Watch

راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان

این ساعت هوشمند ارزان کیو سی وای، دارای نمایشگر مربعی است و متریال پلاستیکی در ساخت آن استفاده شد. محصول کیو سی وای دارای استاندارد ضدآب IPX8 بوده و نمایشگر TFT با رزولوشن 280 در 240 پیکسل شامل آن شده است.

همچنین باید به سنسورهای ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون هم اشاره کرد. با داشتن میکروفون و اسپیکر قابلیت برقراری تماس فراهم شد و بیش از 70 فعالیت ورزشی را می‌توان ردیابی کرد. یک باتری 220 میلی آمپرساعتی با طول عمر 5 روزه هم دارد. در نهایت کیو سی وای مدل GTS Watch یک ساعت هوشمند برجسته بوده که می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند.

 

ساعت شیائومی Mibro Lite

راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان

اگر به دنبال ساعت هوشمند ارزان قیمت هستید که نه تنها کیفیت کلی قابل قبولی داشته باشد و در یک سمت نیز قیمت چندانی برای شما به دنبال نداشته باشد، بدون شک باید شیائومی Mibro Lite را انتخاب کرد.

میبرو در واقع زیربرند شیائومی محسوب شده که سابقه درخشانی در تولید ساعت هوشمند خوش قیمت دارد. این ساعت دارای نمایشگر دایره‌ای امولد 1.3 اینچی است که کیفیت خوب پنل آن نظر کاربر را جلب می‌کند.

همچنین با داشتن گواهی ضدآب، قادر است در زیر آب سالم باقی بماند. ضخامت دستگاه 9.8 میلیمتر و وزن آن به 48 گرم می‌رسد. شیائومی چندین حسگر در آن تعبیه کرده تا برای ورزشکاران هم گزینه معقولی باشد. به لطف این گجت پوشیدنی می‌توان به ردیابی خواب پرداخت و کیفیت آن را ارتقا بخشید.

بنابراین چنین مدلی می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند.

 

جمع بندی

در این لیست به ساعت‌های هوشمندی اشاره کردیم که خوش قیمت هستند و کیفیت مطلوبی را می‌توانند از خود نشان دهند. بنابراین دیگر نیاز نیست هزینه بالایی برای گجت پوشیدنی از نوع ساعت هوشمند داشته باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید