در رویداد رونمایی آیفون 16 چه محصولاتی معرفی می شود

    کد خبر :1089292
در رویداد رونمایی آیفون 16 چه محصولاتی معرفی می شود

آیفون 16 بالاخره تاریخ رونمایی پیدا کرده است. اپل تایید کرده که یک رویداد رونمایی را در 9 سپتامبر برگزار می‌کند، جایی که تقریباً مطمئن است گوشی‌های هوشمند جدید شایعه شده این شرکت را خواهیم دید.

بازتاب-انتظار می‌رود آیفون‌های جدید با تغییرات مهم در داخل و خارج از جمله دوربین‌های بهتر و طراحی جدید عرضه شوند. برای این رویداد، اپل شعار “It’s Glowtime” را انتخاب کرده است که به نظر می‌رسد به عملکردهای هوش مصنوعی اشاره دارد که این دستگاه‌ها از طریق Apple Intelligence به کار خواهند برد. در واقع طراحی دعوتنامه لوگوی شرکت است که با رنگ‌های سیری احاطه شده که از هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد.

با این حال، آیفون 16 تنها محصولی نیست که می‌توانیم در 9 سپتامبر شاهد ارائه آن باشیم. شرکت کوپرتینویی همچنین می‌تواند نسل جدیدی از محصولات دیگر را معرفی کند. این تمام چیزی است که از رویداد اپل انتظار داریم.

سری آیفون 16

در رویداد رونمایی آیفون 16 چه محصولاتی معرفی می شود

بدون شک ستاره رویداد اپل آیفون خواهد بود. یا بهتر است بگوییم آیفون‌ها. انتظار می‌رود اپل چهار مدل جدید آیفون 16 را معرفی کند. با مدل پایه، آیفون 16 و 16 پلاس شروع می‌شود. آنها با طراحی کمی تجدید شده در مقایسه با مدل‌های قبلی خود یعنی آیفون 15 و 15 پلاس عرضه خواهند شد. آن‌ها همچنان شکل مدل‌های فعلی را با شیشه‌های پشتی مات و فریم‌های تخت حفظ خواهند کرد، اما طراحی ماژول دوربین مشابه آیفون X و در طرح‌بندی عمودی خواهد بود.

از سوی دیگر، اپل می‌تواند تراشه A18 را برای این مدل‌ها انتخاب کند، پردازنده‌ای که می‌تواند تمامی عملکردهای هوش مصنوعی را که با iOS 18.1 ارائه می‌شود، اجرا کند. در ادامه، شاهد عرضه آیفون 16 پرو و ​​16 پرو مکس جدید خواهیم بود. مدل Pro از نظر طراحی در مقایسه با مدل‌های فعلی، فراتر از حاشیه‌های باریک‌تر جلو، تغییرات عمده‌ای نخواهد داشت. این به اپل اجازه می‌دهد تا به ترتیب در یک صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.3 و 6.9 اینچی قرار بگیرد. در مورد پردازنده، اپل تراشه قدرتمندتر A18 Pro را برای این مدل‌ها انتخاب می‌کند.

امسال همه آیفون 16 از Action Button پشتیبانی خواهند کرد. این یک دکمه میانبر قابل تنظیم در کنار گوشی است که اپل سال گذشته با آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس معرفی کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که یک دکمه عکاسی متمرکز بر دوربین نیز در سری آیفون 16 گنجانده شود.

 

اپل واچ سری 10

در رویداد رونمایی آیفون 16 چه محصولاتی معرفی می شود

همچنین انتظار می‌رود اپل در این رویداد ساعت هوشمند جدید خود با نام اپل Watch Series 10 را معرفی کند. معمولاً یک ساعت هوشمند سری جدید به همراه آیفون‌های جدید برچسب‌گذاری می‌شود.

شایعات حاکی از آن است که این گجت جدید می‌تواند با بدنه باریک‌تر و قاب جلویی نازک‌تر وارد بازار شود. اپل همچنین می‌تواند یک اندازه جدید 49 میلی‌متری مشابه اپل واچ اولترا معرفی کند. با توجه به اینکه اپل واچ در آستانه 10 سالگی است، شایعاتی نیز در مورد نسخه ویژه، چیزی شبیه به Apple Watch X با طراحی جدید منتشر شده است. با این حال، مشخص نیست که آیا چنین چیزی را خواهیم دید یا باید تا سال 2025 صبر کنیم.

صحبت از مدل Ultra، به نظر نمی‌رسد اپل قوی‌ترین ساعت هوشمند خود را با نسل جدید به روز کند. در مقابل، این شرکت می‌تواند یک اپل واچ SE ارائه دهد که به لطف تغییر بزرگ در ساخت آن، بسیار ارزان‌تر از مدل فعلی است. بنا به گزارش‌ها، به جای آلومینیوم در یک جعبه پلاستیکی قرار می‌گیرد تا ارزان‌تر شود.

 

ایرپادز 4

در رویداد رونمایی آیفون 16 چه محصولاتی معرفی می شود

همانطور که انتظار می‌رود، AirPods نیز یکی از ستاره‌های رویداد اپل در 9 سپتامبر خواهد بود. انتظار می‌رود اپل گزینه‌های جدید میان رده و پایه 4 AirPods را برای ادامه رقابت در بازار واقعی هدفون‌های بی سیم معرفی کند.

یکی از آن‌ها با ویژگی‌های مشابه نسل سوم ایرپادز فعلی عرضه می‌شود، در حالی که نوع دیگر دارای قابلیت حذف نویز فعال است، اما با ویژگی‌های کمی پایین‌تر از AirPods Pro تا آنها را با قیمت پایین‌تری به فروش برساند. در نهایت، دیدن مدل جدید AirPods Max که می‌تواند با ویژگی‌های به‌روزرسانی‌شده در مقایسه با مدل‌های فعلی همراه باشد، عجیب نیست. این شامل پورت USB-C به جای کانکتور لایتنینگ، بلوتوث 5.3، تراشه H2 برای ویژگی‌های بیشتر و رنگ‌های جدید است.

 

اپل Intelligence

در رویداد رونمایی آیفون 16 چه محصولاتی معرفی می شود

تمرکز اپل بر روی هوش مصنوعی می‌تواند از WWDC تا رویداد سپتامبر با ویژگی‌های اختصاصی هوش اپل برای مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو گسترش یابد. پیش از این گزارش شده بود که اپل Intelligence نقشی کلیدی در معرفی دستگاه‌های جدید خواهد داشت و ما منتظریم ببینیم این شرکت چه ویژگی‌های متفاوتی را برای دستگاه‌های جدید در نظر گرفته است، که در ماه ژوئن به چشم نمی‌خورد. در رویداد WWDC این شرکت.

 

iOS 18 و سایر بروزرسانی نرم افزاری

اندکی پس از این رویداد، اپل نسخه‌های iOS 18، iPadOS 18، macOS 15، watchOS 11، tvOS 18 و visionOS 2 را به عنوان بخشی از آخرین موج آزمایش بتا برای توسعه‌دهندگان عرضه خواهد کرد. به‌روزرسانی‌ها اندکی پس از آن منتشر می‌شوند، زمانی که دستگاه‌ها پیش از 20 سپتامبر وارد بازار شوند.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید تمام ویژگی‌هایی را که شرکت در اوایل سال جاری اعلام کرد، از جمله چندین ویژگی هوش مصنوعی که اپل در رویداد WWDC خود اعلام کرد، ارائه می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید