دردسر جدید برای استقلال

  • ورزشی
  • جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ۲:۵۱
    کد خبر :1073590
ساپینتو

ریکاردو ساپینتو خرداد پارسال از ایران رفت و همان زمان طی نامه‌ای برای هواداران استقلال مدعی شد اگر مطالباتش را پرداخت نکنند چاره‌ای جز این‌که از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کند برای او باقی نخواهد ماند.

سرمربی پرتغالی سابق استقلال همین کار را هم انجام داد و در دادگاه بدوی به نفع خودش حکم گرفت ولی طرف ایرانی با ارسال دفاعیه خواهان ارسال پرونده به تجدید نظر شد و حالا همین اتفاق به وقوع پیوسته است.

در رابطه با ریکاردو ساپینتو آخرین خبر حکایت از آن دارد که به احتمال فراوان حکم دادگاه پیرامون پرونده مذکور حداکثر تا ۲۵ تیر ماه صادر خواهد شد و پس از صدور حکم جنبه اجرایی پیدا می‌کند و حتی احتمال دارد استقلال بلافاصله پس از صادر شدن حکم تجدید نظر و در صورت محکومیت دوباره، با مشکل بزرگی به نام بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود! اگر چنین اتفاقی رخ دهد، استقلال برای یارگیری تابستانی جهت حضور در لیگ بیست‌وچهارم دچار مشکل خواهد شد.

البته حتی در صورت محکوم شدن مجدد استقلال، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مسئله‌ای است که به دلایل موجود در پرونده و نظر قاضی ارتباط دارد و شاید ابتدا چند روزی به باشگاه ایرانی برای پرداخت مطالباتش فرصت بدهند و پس از آن در صورت عدم پرداخت، پنجره‌اش را ببندند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید