خودرو کانسپت نیسان Hyper Urban معرفی شد

    کد خبر :1024811
خودرو کانسپت نیسان Hyper Urban معرفی شد

نیسان در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن از خودروی کانسپت جدیدی به نام نیسان Hyper Urban رونمایی کرد و این شرکت قصد دارد خودروهای مفهومی بیشتری را در این ماه تا 25 اکتبر معرفی کند.

بازتاب- نیسان هایپر اوربان جدید یک خودروی الکتریکی کانسپت است و همانطور که از عکس‌های این خودروی جدید قابل مشاهده است، طراحی جالبی هم در داخل و هم در نمای بیرونی دارد. طراحی این خودرو که با زیبایی‌شناسی شیک و مدرن مشخص می‌شود، ذائقه متمایز کاربران را بیان می‌کند و بیانیه‌ای جسورانه ایجاد کرده و در عین حال به طور موثر با محیط آنها ترکیب می‌شود.

 

 نیسان Hyper Urban

 

نیسان Hyper Urban همچنین به طور کامل در اکوسیستم EV بافته می‌شود، با عملکرد چشمگیر V2H آن انرژی را برای خانه تامین می‌کند که منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه انرژی و کاهش فشار بر روی شبکه برق می‌شود. به لطف قابلیت V2G، مالکان حتی می‌توانند برای حمایت از جامعه محلی خود و کسب درآمد در این فرآیند، نیروی مازاد را به شبکه کمک کنند.

 

نیسان Hyper Urban

 

سیستم مدیریت شارژ هوشمند دارای هوش مصنوعی است که می‌تواند خودروها و ساختمان‌ها را به طور خودکار شارژ کند و مدیریت کارآمد نیرو را ارائه دهد. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودروی کانسپت جدید نیسان Hyper Urban در این لینک مشاهده کنید، نیسان همچنین خودروهای مفهومی بیشتری را در 10 اکتبر، 17 اکتبر و 19 اکتبر رونمایی خواهد کرد. نیسان در طول هفته‌های گذشته محصولات مختلفی را رونمایی کرده و حال نوبت به کانسپت جدید رسیده که ظاهری متفاوت نسبت به رقبا دارد و انتظار داریم در سال‌های آینده نسخه تولیدی از راه برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید