خودرو سدان MG5 فیس لیفت شده رونمایی شد

    کد خبر :1086361
خودرو سدان MG5 فیس لیفت شده رونمایی شد

برند MG نسخه فیس لیفت شده سدان MG5 را در چین، پنج سال پس از معرفی نسل دوم، رونمایی کرد.

بازتاب-این مدل دارای تغییرات بصری با الهام از MG7 بزرگ‌تر و فضای داخلی بازسازی شده است. MG5 به روز شده مشخصات عضلانی نسل قبلی خود را حفظ کرده، اما قسمت‌های جلو و عقب بازطراحی شده را به همراه دارد. قسمت جلو جدید دارای جلوپنجره‌ای پهن‌تر بدون تریم مشکی است که شبیه سبیل شد. طراحان MG همچنین ورودی‌های هوا سپر را تغییر دادند و چراغ‌های جلو را کمی تهاجمی‌تر کردند. در عقب، چراغ‌های عقب کشیده شده‌اند و سپر عقب دارای دریچه‌های تقلبی و دیفیوزر همرنگ بدنه است.

خودرو سدان MG5 فیس لیفت شده رونمایی شد

با توجه به تجدید نظرها، MG5 فیس لیفت شده نسبت به مدل قبلی خود 40 میلیمتر (1.6 اینچ) رشد کرده و به طول 4715 میلیمتر (185.6 اینچ) رسیده است. باقی ابعاد از جمله فاصله بین دو محور 2680 میلیمتری (105.5 اینچ) یکسان باقی می‌مانند. فضای داخلی نیز بازنگری شده =و طراحی نامتقارن MG5 خروجی را با چیدمان معمولی‌تر عوض کرد. از جمله نکات برجسته کابین دیجیتالی جدید با نمایشگر دوگانه 12.3 اینچی، دکمه‌های کمتر در کنسول مرکزی و دریچه‌های تهویه هوا کرومی با شکل لوزی است.

هیچ صحبتی در مورد ارتقای ایمنی وجود ندارد، اما امیدواریم که MG5 فیس لیفت شده نسبت به امتیاز تست تصادف ANCAP صفر ستاره قبلی خود بهبود یابد. در بخش فنی، همان پیشرانه‌های 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی مشاهده می‌شود. مدل پایه دارای یک موتور تنفس طبیعی با قدرت 127 اسب بخار است که به یک گیربکس پنج سرعته دستی یا CVT متصل می‌شود. نسخه رده بالاتر به پیشرانه توربوشارژ 179 اسب بخاری و گشتاور 285 نیوتن‌متر مجهز شده که به یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه متصل است.

خودرو سدان MG5 فیس لیفت شده رونمایی شد

رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که MG5 نیمی از فروش MG را در چین طی نیمه اول سال 2024 به خود اختصاص داده و آن را به یک مدل اصلی برای این برند تبدیل کرده است. با این حال، رقبای سدان مانند چانگان Eado و جیلی Emgrand با اختلاف زیادی از آن پیشی گرفتند.

 MG5 فیس لیفت شده در تاریخ 30 آگوست طی نمایشگاه خودروی چنگدو در چین به نمایش عموم درخواهد آمد. ما انتظار داریم بزودی سایر بازارها از جمله استرالیا، مکزیک، تایلند، فیلیپین و خاورمیانه این محصول ام جی را دریافت کنند. توجه داشته باشید که MG5 EV با مشخصات بریتانیا ارتباطی ندارد، زیرا یک نسخه جدید از Roewe Ei5 Estate کاملاً الکتریکی است. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه خودروی چنگدو چین منتظر ماند. رویدادی که در تاریخ 30 آگوست برگزار خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید