خودرو سدان داج Attitude 2025 رونمایی شد

    کد خبر :1087305
خودرو سدان داج Attitude 2025 رونمایی شد

چارجر Daytona و صدای مشکوک آن را فراموش کنید زیرا هیجان انگیزترین خودرو داج مدل داج Attitude 2025 با چهره بازطراحی شده از راه رسید.

بازتاب– در واقع، ممکن است بخواهید داج را نیز فراموش کنید، زیرا این سدان چیزی بیشتر از GAC / Trumpchi Empow تغییر یافته است. Attitude 2025 که برای جایگزینی مدل قبلی خود بر پایه میتسوبیشی میراژ طراحی شده، طراحی تهاجمی دارد که در واقع مطابق با نام خود است. سه تریم برای آن تدارک دیده شده و قیمت پایه آن 21070 دلار است. داج Attitude در تریمSXT سطح پایه دارای برف پاک کن‌های حساس به باران، سیستم اگزوز اسپرت و رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی است.

خریداران همچنین چراغ‌های جلوی خودکار با چراغ‌های LED در روز را پیدا خواهند کرد. فضای داخلی نسبتاً زیبا به نظر می‌رسد و مجهز به کلاستر دیجیتال 7 اینچی و همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی است. کروز کنترل، سیستم ورود غیرفعال، دوربین دید عقب و سنسورهای پارک عقب به آن‌ها می‌پیوندند. در تریم اسپرت با قیمت 23900 دلار به لطف اگزوز اسپرت، رینگ 18 اینچی بزرگ‌تر و سانروف، وضعیت را بهبود می‌بخشد.

خودرو سدان داج Attitude 2025 رونمایی شد

تغییرات بزرگ‌تری در داخل رخ می‌دهد زیرا تریم سطح میانی مجهز به صندلی‌های جلو چرم مصنوعی تهویه‌شونده با تنظیم قدرت پنج جهته در سمت راننده است. خریداران همچنین یک کلاستر دیجیتال 10.25 اینچی، یک فرمان تخت با روکش چرمی و یک سیستم کنترل تهویه خودکار دو منطقه‌ای را خواهند یافت. تریم اسپرت همچنین با سیستم‌های کمک راننده اضافی از جمله سنسورهای پارک جلو و همچنین 9 «دستیار ایمنی سطح دوم خودکار» عرضه می‌شود.

این مدل دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار و کمک ترافیکی است. خودرو جدید داج همچنین می‌تواند به کمک پرتو بالا، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و فناوری تشخیص علائم ترافیکی مجهز شود.

خودرو سدان داج Attitude 2025 رونمایی شد

آخرین اما نه کم اهمیت ترین مدل جی تی Attitude  است که از 25700 دلار شروع می‌شود. این خودرو با رینگ‌های 18 اینچی مشکی، اسپویلر عقب و فضای داخلی دو رنگ متمایز می‌شود. این مدل همچنین دارای یک شارژر بی سیم تلفن هوشمند، یک آینه عقب با نور خودکار و یک صندلی برقی چهار جهته سرنشین جلو است. از دیگر نکات برجسته می‌توان به تشخیص نقطه کور و پشتی عقب صندلی برقی کمر برای راننده اشاره کرد.

خودرو سدان داج Attitude 2025 رونمایی شد

صرف نظر از اینکه کدام تریم انتخاب شده است، “قدرت داج بی بدیل” در زیر کاپوت وجود دارد. این مدل از یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 168 اسب بخار بهره می‌برد. همانطور که در اوایل این ماه پیش بینی کرده بودیم، به یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه متصل است. در حالی که این دقیقاً ترکیبی هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد، این شرکت وعده داده است که “هندینگ اسپرت وفادار به میراث داج”. متأسفانه، مشخص نیست که این میراث میتسوبیشی یا هیوندای است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید