خودروی الکتریکی بعدی شیائومی یک شاسی بلند خواهد بود

    کد خبر :1086010
خودروی الکتریکی بعدی شیائومی یک شاسی بلند خواهد بود

شیائومی تاکنون هزاران محصول مختلف را به غیر از گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است.

بازتاب-این برند گجت‌هایی مانند لپ‌تاپ، فن‌های هوشمند، دستگاه‌های تصفیه آب و پاوربانک‌ها را به همراه لوازم جانبی دیگر تولید و به فروش رسانده است. برند مورد اشاره اخیراً با عرضه اولین سدان EV خود در چین به نام SU7 وارد صنعت خودروسازی شده است. شیائومی همچنین نسخه ارتقا یافته SU7 با نام SU7 Ultra را در رویداد اخیر در چین به نمایش گذاشت.

EV قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. اما این پایان داستان نخواهد بود. بر اساس اطلاعات جدید، غول فناوری در حال کار بر روی یک خودروی الکتریکی جدید بوده و این بار به جای یک سدان، یک مدل SUV خواهد بود. طبق پستی که در Weibo منتشر شده، شیائومی در حال کار روی یک خودروی الکتریکی جدید است.

برای اولین بار، این برند قصد دارد به جای یک سدان، یک SUV روانه بازار کند. بله، خودروی الکتریکی آینده این شرکت یک مدل SUV خواهد بود. طبق گزارش‌ها، این EV قرار است در نیمه اول سال 2025 عرضه شود. شیائومی همچنین در حال کار بر روی معرفی SU7 Ultra است که اخیراً به نمایش گذاشته شد. همچنین قرار است این خودرو در کنار خودروی الکتریکی جدید در نیمه اول سال آینده یعنی اواسط سال 2025 عرضه شود.

با این حال، تغییر کوچکی در مشخصات SU7 Ultra ایجاد خواهد شد. به گفته منبع، بدنه آن با استفاده از 100 درصد فیبر کربن ساخته خواهد شد. باقی مشخصات احتمالاً همینطور خواهد بود. به نظر می‌رسد این برند برنامه‌های زیادی برای بازار خودرو نیز دارد. نسل اول SU7 عملکرد خوبی در بازار خودروهای برقی چین داشت. این یکی از بهترین خودروهای برقی با قیمت به عملکرد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا اواخر امسال یا اوایل 2025 منتظر ماند. بدون شک جزئیات بیشتر و کافی ارائه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید