حکایت گزارش های زنجیره ای و برخی قضاوت های یک طرفه رسانه ای

    کد خبر :781247

طی سال ۹۹ تغییر قیمت کالاها در کشور افزایش بسیاری داشته است بطوریکه یک فروشگاه زنجیره ای که ۳۰۰۰ هزار قلم کالا دارد ۱۱۰۰۰ بارکد تغییر نرخ را تجربه کرده است!

به گزارش خبرنگار ما، در فروشگاه های زنجیره ای وقتی نرخ کالاها تغییر می کند اجناس با نرخ جدید می آورند و جایگزین کالاهای قدیمی می شود و در مواردی نادر، کالاهای قدیمی باقی مانده در شلف فروشگاه ها با نرخ جدید به مشتری عرضه می شود که در همان پای صندوق در صورت اعلام، قابل تغییر قیمت و اصلاح خواهد بود.

در ادامه برای آگاهی بیشتر در خصوص ” حکایت گزارش های زنجیره ای و برخی قضاوت های یک طرفه رسانه ای ” شما را به دیدن فیلم زیر دعوت می کنیم:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید