حمایت قاطع ظریف از علی لاریجانی در انتخابات

  • سیاسی
  • شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۴۵
    کد خبر :1071122
محمد جواد ظریف

 یک منبع خبری از حمایت محمدجواد ظریف از علی لاریجانی خبر داد.

در بخش‌هایی از این مطلب آمده است:

شنیده‌ها حاکی از این است که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت حسن روحانی که همیشه به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل برای کاندیداتوری در عرصه انتخابات بوده است و مثل دوره قبل در روز‌های اخیر تاکید کرد که هرگز کاندیدای ریاست‌جمهوری نمی‌شود، گفته است که به عرصه کاندیداتوری وارد نمی‌شود، اما با همه توان خود به علی لاریجانی کمک خواهد کرد.

چهره دیگر از دو حامی اصلی لاریجانی نیز وزیر دیگر دولت حسن روحانی است. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که تنها دقایقی بعد از انتشار توییت علی لاریجانی درباره حضور در عرصه انتخابات- توییت مسیر نقشه تاکسی اینترنتی از وزارت کشور به پاستور- آن را بازنشر داد و از همان ساعات ابتدایی نیز به جدال توییتری با منتقدان لاریجانی به خصوص در جریان زاکانی یعنی مالک شریعتی پرداخت.

بعد از اینکه آذری جهرمی در همان لحظات اول پست لاریجانی را به اشتراک گذاشت، پوریا استراکی از چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به دولت روحانی بلافاصله عکس دو نفره لاریجانی و آذری جهرمی را منتشر کرد و به معاون اولی آذری جهرمی اشاره کرد، نکته‌ای که نمی‌تواند بدون هماهنگی لاریجانی بیان شده باشد.

با این اوصاف دست راست و چپ علی لاریجانی در صورت تایید صلاحیت محمدجواد ظریف و محمدجواد آذری جهرمی هستند. گزینه‌هایی که از همین حالا مورد گمانه‌زنی درباره سکانداری وزارت امور خارجه و ارتباط و فناوری اطلاعات و حتی معاون اولی او قرار می‌گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید