حلقه هوشمند سامسونگ در راه است

    کد خبر :1021929
حلقه هوشمند

سامسونگ در حال آماده شدن برای ورود به بازار حلقه‌های هوشمند با محصولی به نام “Galaxy Ring” است که انتظار می‌رود در ژانویه 2024 وارد بازار شود.

بازتاب-نام “Galaxy Ring” و تاریخ عرضه آن در ژانویه 2024 طی تحقیقاتی توسط 9To5Google پیرامون آخرین بروزرسانی برنامه Galaxy Wearable فاش شد. تجزیه و تحلیل فایل‌های APK رشته‌هایی را پیدا کرد که نشان می‌دهد برنامه به این دستگاه جدید متصل می‌شود، با یک پیام پاپ آپ با ذکر «اتصال به حلقه شما»، که عملکرد آن را در اتصال با حلقه هوشمند تأیید می‌کند.

علاوه بر این، کاربران در یک انجمن کره‌ای متوجه نماد جدیدی در برنامه شدند که طراحی حلقه را نشان می‌دهد. سامسونگ در ماه مارس علامت تجاری Galaxy Ring را به ثبت رسانده بود. در کنار اپلیکیشن اصلی Galaxy Wearable، انتظار می‌رود سامسونگ یک اپلیکیشن اختصاصی برای Galaxy Ring نیز معرفی کند. این نرم افزار اضافی احتمالاً ویژگی‌ها و کنترل‌های دستگاه را بهبود می‌بخشد و در نهایت تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

حلقه هوشمند

Ice Universe پیش از این پیشنهاد کرده بود که گلکسی رینگ ممکن است در رویداد گلکسی اس 24 ژانویه معرفی شود. با توجه به تایید شدن جدول زمانی عرضه، علاقه‌مندان به فناوری مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتری در مورد این حلقه هوشمند نوآورانه سامسونگ هستند. انتظار می‌رود Galaxy Ring دارای سنسورهای ECG و PPG برای نظارت بر ضربان قلب و دما باشد. همچنین اتصال بی سیم را برای ادغام با محصولات خانه هوشمند سامسونگ ارائه می‌دهد.

پیش بینی شده محصول قیمت آن نسبتاً بالا باشد، چیزی نزدیک 299 دلار. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید