حضور سرمربی رومانیانی در استقلال منتفی شد

    کد خبر :1098201

مدیرعامل استقلال از منتفی شدن حضور لارنسیو ریجکمپ، سرمربی اهل رومانی در استقلال خبر داد.

 لارنسیو ریجکمپ، نام سرمربی اهل رومانی است که سابقه حضور در تیم‌هایی نظیر الهلال، الوصل، الوحده و الطائی عربستان را در کارنامه دارد. در روزهای اخیر، رسانه‌های مختلفی از توافق او با باشگاه استقلال خبر داده بودند و مدعی بودند که او جانشین نکونام خواهد بود.

در شرایطی که رسانه‌ها با پافشاری روی اخبار قبلی خود از قطعی بودن حضور ریجکمپ در استقلال خبر می‌دادند، زمان حضور او در تهران نیز اعلام شد؛ حتی رقم قرارداد او به همراه دستیارانش نیز ۷۰۰ هزار دلار اعلام شده بود.

با این حال، ساعاتی پیش خبر رسید که برخلاف ادعای رسانه‌ها، نه تنها حضور ریجکمپ در استقلال قطعی نشده بلکه هنوز مدیران باشگاه به جمع‌بندی نهایی نیز در این خصوص دست پیدا نکرده‌اند و همچنان مشغول بررسی رزومه چند سرمربی خارجی هستند.

در این میان نیز، انتشار اخبار مربوط به زندگی شخصی این سرمربی رومانیایی و بازپخش ویدئویی از درگیری فیزیکی او با یکی از همسران سابقش، باعث شد تا جو منفی شدیدی علیه لارنسیو ریجکمپ شکل بگیرد و انتخاب او به عنوان سرمربی استقلال، بازخوردهای منفی زیادی به همراه داشت.

در نهایت، دقایقی پیش بود که مدیرعامل استقلال در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار ورزش سه داشت، از منتفی شدن حضور لارنسیو ریجکمپ در این تیم خبر داد. فرشید سمیعی در اظهارات خود درخصوص اینکه اعلام کرده بود سرمربی جدید تا چهارشنبه رونمایی خواهد شد، گفت: من عرض کرده بودم که سرمربی تا چهارشنبه مشخص می‌شود و توافقاتمان را انجام خواهیم داد و نام او را اعلام می‌کنیم.

در ادامه بود که سمیعی حضور ریجکمپ در استقلال را تکذیب و درخصوص مذاکره با وی گفت: ایشان به ما پیشنهاد شد و عددی که در رسانه‌ها ذکر شده بود (۷۰۰ هزار دلار) نیز شایعه است و با نصف آن رقم به ما پیشنهاد شد ولی باشگاه بنا بر دلایلی تصمیم گرفت تا با وی مذاکره‌ای انجام ندهد.

بدید ترتیب باید حضور ریجکمپ را نیز به مانند پل لوگوئن، ریکاردو ساپینتو، فرهاد مجیدی و سایر گزینه‌ها منتفی شده بدانیم و باید دید بالاخره چه زمانی سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد.

ورزش 3/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید