جی ام سی Terrain 2025 با ویژگی های بهتر رونمایی شد

    کد خبر :1086048
جی ام سی Terrain 2025 با ویژگی های بهتر رونمایی شد

شرکت جی ام سی یکی از برندهای شناخته شده امریکایی در زمینه تولید شاسی بلند و وانت پیکاپ، اکنون نسل سوم شاسی بلند Terrain را با نام جی ام سی Terrain 2025 رونمایی کرد.

بازتاب– GMC نسل سوم Terrain را معرفی کرد. محصول SUV سطح پایه این برند ترکیبی از نمای بیرونی شیک‌تر با ویژگی‌های ایمنی و فناوری مدرن در داخل کابین است. Terrain 2025 ابتدایی در تریم Elevation عرضه خواهد شد. این مدل در تریم AT4 با قابلیت آفرود و در تریم Denali با ویژگی‌های لوکس در سال آینده و درست در سال مالی 2026 عرضه خواهند شد.

GMC می‌گوید که سبک Terrain جدید از پیکاپ‌های همین برند الهام گرفته شده و آن را بیشتر با باقی محصولات این شرکت هماهنگ کرده است. قسمت جلو با چراغ‌های تهاجمی مشخص می‌شود که در کنار یک جلوپنجره بزرگ و سپر محکم‌تر قرار دارند. در عقب نیز با چراغ‌های تیزتر و ظاهری مدرن بازطراحی شده رو به رو هستیم. تریم‌های AT4 و Denali دارای گرافیک LED متحرک بر روی بخش‌های لایتنینگ هستند. علاوه بر این، تریم AT4 بالاتر قرار می‌گیرد، روی لاستیک‌های آفرودی قرار گرفته و دارای محافظ فلزی زیر بدنه است.

فضای داخلی بازنگری شده، با یک کابین مدرن و داشبورد دیجیتال جدید که شامل یک کلاستر 11 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی سیستم سرگرمی 15 اینچی می‌شود. سیستم سرگرمی دارای Google Assistant و تجهیزات استاندارد است و در تمامی تریم‌ها قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های موجود می‌توان به دوربین HD Surround Vision با حداکثر هشت نما، آینه دید عقب دیجیتال، شارژر بی‌سیم، نقطه اتصال وای فای 5G و درب عقب برقی AutoSense اشاره کرد.

جی ام سی Terrain 2025 با ویژگی های بهتر رونمایی شد

مشخصات ظاهری تقریباً مشابه شورولت اکینوکس 2025 است، زیرا این دو شاسی بلند علاوه بر قرار گرفتن بر روی یک پلتفرم، بخشی از ورق فلز خود را به اشتراک می‌گذارند. GMC با ستون C بلندتر که به سقف متصل می‌شود و رینگ‌های مختلف متمایز می‌شود. سایز دومی در تریم Elevation بیش از 17 اینچ و در Denali بیش از 19 یا 20 اینچ است. پالت رنگ با اضافه شدن گزینه سقف دو رنگ که در رنگ‌های مشکی یا خاکستری موجود است، بیشتر افزایش یافت.

از نظر ایمنی، تمامی مدل‌های GMC به صورت استاندارد با بیش از 15 فناوری ایمنی از جمله سیستم کمکی فرمان ناحیه کور، هشدار دوچرخه‌سوار جانبی و ترمز ترافیکی متقابل عقب عرضه می‌شوند. با این حال، شاسی بلند از سیستم پیشرفته‌تر سوپر کروز که در محصولات بزرگ‌تر جنرال موتورز موجود است، بهره نمی‌برد.

همانند شورولت اکینوکس، تمامی تریم‌های جی ام سی Terrain از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 175 اسب بخار و گشتاور 203 پوند بر فوت استفاده می‌کنند. قدرت از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود، اگرچه در آینده انتظار می‌رود گزینه FWD نیز وجود داشته باشد.  هر دو تریم AT4 و Denali به صورت استاندارد با AWD و کنترل فرود در تپه عرضه می‌شوند. در مورد شاسی، AT4 دارای سیستم تعلیق بلند شده برای همراهی با لاستیک‌های ضخیم است، در حالی که تریم Denali اسپرت «دمپرهای فرکانس هوشمند» تمرکز روی راحتی دارد.

جی ام سی Terrain 2025 با ویژگی های بهتر رونمایی شد

جی ام سی Terrain مدل 2025 در اواخر سال 2024 رونمایی می‌شود و تریم‌های AT4 و Denali در سال 2025 دنبال می‌شوند. قیمت آن نزدیک به عرضه در بازار اعلام خواهد شد. علاوه بر Terrain، جی ام سی تقریباً آماده است تا یوکان به‌روز شده را که قبلاً در تیزرهای رسمی گسترش آن به استرالیا و چین ظاهر شده، رونمایی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید