جهش تولید در سایپا، باعث ارتقاء کيفيت خدمات در شبکه نمایندگی ها میشود
به گزارش سایپانیوز، اردلان حسینی در نشست با اعضای هیأت مدیره کانون انجمن صنفی نمایندگی های سایپایدک با بیان این مطلب افزود: شبکه نمایندگی های گسترده، مزیت رقابتی مناسبی برای سایپایدک به شمار می روند و با تکیه بر توانمندی های موجود در شبکه و تعامل و همفکری سازنده، شرایط بهتری برای ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت فراهم خواهیم کرد.
او افزود: شبکه نمایندگی ها، وارث خدمات پس از فروش سایپا هستند و قطعا با کمک یکدیگر، مشکلات موجود را به حداقل خواهیم رساند و در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین ها را برای شبکه نمایندگیها فراهم خواهیم کرد، چراکه معتقدیم رضایت نمایندگی ها قطعا رضایت مشتریان را هم در پی خواهد داشت. همه برای ارائه خدماتی خوب و با کیفیت تلاش می کنیم تا در نهایت، مشتری با رضایت خاطر نمایندگی را ترک کند.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به رویکرد مثبت مدیرعامل گروه سایپا به شبکه نمایندگی ها، گفت: سایپایدک هم از تمام توان استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یابد و رتبههای نخست خدمات پس از فروش کسب شود. نمایندگی های سایپا نیز باید بهترین عملکرد را در بین مجموعه های خدمات پس از فروش داشته باشند و بر همین اساس ارتباط مستقیم، مستمر و هدفمند با نمایندگی ها برقرار خواهد شد تا بهترین راهکارها را برای حل مسائل پیدا کنیم.
حسینی در ادامه به برنامه توسعه سهم بازار سایپایدک از بازار قطعات یدکی اشاره کرد و گفت: شبکه نمایندگی ها به عنوان شرکای تجاری سایپایدک، نقش مهمی در تحقق این برنامه دارند که امیدواریم با اجرا و پایش مستمر و برنامههای درست و اصولی بتوانیم کارنامه مثبتی در این زمینه داشته باشیم.