جنسیس از مدل جدید کراس اوور GV80 رونمایی کرد

  • خودرو
  • سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۴۰
    کد خبر :840905

شرکت جنسیس که برند لوکس هیوندای محسوب می‌شود، به تازگی مدل جدید و بروزرسانی شده کراس اوور GV80 را رونمایی کرده که چندان تفاوتی با نمونه قبلی نداشته اما ویژگی جدیدی را دربرمی‌گیرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–تفاوت‌های اصلی مدل بروزرسانی شده در چیدمان شش نفره، راحتی و ایمنی بالا است. کراس اوور شش نفره GV80 دارای دو صندلی مستقل در ردیف عقب بوده که برای خانواده پرجمعیت کاربری دارد. کنسول میانی که آینه‌ای در ردیف جلو شامل می‌شود، دارای سیستم شارژ بی سیم گوشی‌های هوشمند، جا لیوانی و محفظه جاسازی وسایل است.

لیست تجهیزات این مدل شامل یک سیستم خودکار جلوگیری از برخورد چندگانه (MCB) است که در صورت تصادف و از دست دادن کنترل خودرو توسط راننده، اتومبیل پس از تصادف ترمز می‌کند.

علاوه بر این، مجهز به سیستم به روزرسانی چند رسانه‌ای موسوم به “over the air” است. این کراس اوور به صورت اختیاری یک پایه جانبی برقی نیز دریافت کرد. پیشتر جنسیس از اولین کراس اوور برقی خود با نام GV60 رونمایی کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت جنسیس مراجعه داشته باشید. در بخش فنی و سایر ویژگی‌ها تفاوت خاصی به وجود نیامده و عمدتا هیوندای یک بروزرسانی جزئی برای مدل جدید تدارک دیده تا یک گزینه ارتقایافته عرضه کرده باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید