جزئیات سرقت اتوبوس بی آرتی در پایتخت

    کد خبر :1070535
سرقت بی آرتی

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها با عنوان “سرقت اتوبوس بی‌آرتی برای درمان پاهای سوخته” توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها با عنوان “سرقت اتوبوس بی‌آرتی برای درمان پاهای سوخته” توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات اتوبوسرانی تهران درباره سرقت اتوبوس بی‌آرتی

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص این خبر اعلام کرد: زمان حادثه مطرح شده توسط خبرنگار در تاریخ دهم اردیبهشت ماه بوده که جزییات و شرح داستان گونه‌ای که داده شده کاملاً نادرست است.

مقارن ساعت ۲:۵۰ بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، اتوبوس خط راه آهن به تجریش وارد پایانه معین شده و اتوبوسران شبکار بر اساس روال برای ثبت ساعت اتوبوس را ترک می‌کند که سارق اتوبوس را ربوده و متواری می‌شود.

با تلاش و سرعت عمل مسئولان منطقه چهار اتوبوسرانی و با استفاده از سیستم نظارت هوشمند و ردیاب اتوبوس، حوالی ساعت ۴ بامداد و پس از حدود یک ساعت اتوبوس مذکور بدون هیچ تصادف و خسارتی توسط عوامل بهره برداری منطقه در محدوده شریف آباد متوقف می‌شود و ضمن هماهنگی با کلانتری پاکدشت سارق دستگیر می شود.

لازم به ذکر است؛ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به طور مستمر پاسخگوی اصحاب رسانه بوده و نیاز است خبرنگار محترم پیش از انتشار اخبار، نسبت به استعلام از این مدیریت اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید