جزئیاتی از حمله موشکی یمن به تل‌آویو/ فیلم

    کد خبر :1091959
جزئیاتی از حمله موشکی یمن به تل‌آویو

رسانه‌های اسرائیلی امروز(یکشنبه) از شلیک یک فروند موشک زمین به زمین بالستیک از یمن به تل‌آویو خبر دادند.

وبگاه العربی الجدید نوشت: «کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که موشک شلیک شده از یمن آسمان چند کشور عربی را که بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر استَ، در عرض ۱۵ دقیقه طی کرده و به منطقه‌ای در نزدیکی یک فرودگاه در تل‌آویو اصابت کرده است».

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که پدافند هوایی اسرائیل بیش از ۲۰ موشک از سامانه‌های «هائتز» و «اسلینگ دیوید» شلیک کرده اما نتوانست این موشک را ساقط کند. این سامانه‌ها برای مقابله با موشک‌های دوربرد طراحی شده‌اند.

پس از آن کانال ۱۳ عبری گزارش داد که ۹ اسرائیلی در حین رفتن به پناهگاه‌ها به طور جزئی مجروح شدند.

ارتش رژیم اسرائیل به دنبال این حادثه بی‌سابقه، دستور انجام تحقیقات در ارتباط با این ناکامی و شکست نیروی هوایی را صادر کرده است.

جزئیاتی از حمله موشکی یمن به تل‌آویو

در همین حال «گادی آیزنکوت»، نماینده کنست و رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله موشکی یمن که قلب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد، گفت: واقعیت به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

حمله جدید یادآور حمله هواپیمای بدون سرنشین «جفا» انصارالله یمن در ژوئیه گذشته به ساختمانی که منجر به کشته شدن یک اسرائیلی و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، است.

به گزارش شفقنا؛ ارتش اشغالگر در پاسخ به این حمله در آن زمان پالایشگاه‌های نفت متعلق به گروه انصارالله در بندر حدیده را بمباران کرد که منجر به تخریب بخش زیادی از آنها و آتش‌سوزی گسترده شد و عبدالملک الحوثی قول داد که به حمله اسرائیل پاسخ دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید