جدیدترین محصول BYD با نام Hiace 07 EV معرفی شد

    کد خبر :1063454
جدیدترین محصول BYD با نام Hiace 07 EV معرفی شد

در جریان نمایشگاه خودرو پکن، BYD از جدیدترین محصول خود، به نام Hiace 07 EV رونمایی کرد.

بازتاب-این خودروی الکتریکی با طراحی شیک خود که از دریا الهام گرفته شده، ظاهری مدرن و آینده‌نگرانه دارد که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته Hiace 07 EV فضای داخلی آن است که با طیف وسیعی از گزینه‌های تودوزی چرمی، لوکس به نظر می‌رسد.

بخش مرکزی کابین، صفحه کنترل مرکزی شناوری وجود دارد که با نمایشگر LCD متقارن برای ایجاد حسی آینده نگرانه تکمیل شد. رانندگان از راحتی هدآپ نمایشگر HUD و ظرافت اهرم دنده کریستالی لذت خواهند برد.

از نظر عملکرد، Hiace 07 EV گزینه‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک را دارد که اولویت‌های مختلف رانندگی را برآورده می‌کند. این خودروی الکتریکی مجهز به فناوری iTAC و سیستم‌های تعلیق پیشرفته از جمله جناغ‌های دوبل جلو و سیستم تعلیق مستقل مولتی لینک عقب، سواری نرم و پاسخ‌گو را نوید می‌دهد. در زیر کاپوت، Hiace 07 EV با سیستم باتری عالی است. با گزینه هایی برای مدل‌های دو چرخ و چهار چرخ متحرک، رانندگان می‌توانند بین موتورهای 160 کیلووات تا 230 کیلووات یکی را انتخاب کنند.

گزینه‌های باتری شامل 80.640 کیلووات ساعت یا 71.808 کیلووات ساعت می‌شوند که محدوده قابل توجهی را تا 610 کیلومتر فراهم می‌کنند. ایمنی در Hiace 07 EV که مجهز به سیستم رانندگی هوشمند پیشرفته «God’s Eye» است، بسیار مهم تلقی می‌شود. این سیستم طیف وسیعی از عملکردهای رانندگی هوشمند مانند حفظ خطوط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کنترل هوشمند محدودیت سرعت پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین محصول BYD با نام Hiace 07 EV معرفی شد

علاوه بر این، مدل ادعا می‌کند که به طور جامع از استراتژی‌های رانندگان انسانی یاد می‌گیرد و تجربه رانندگی ایمن و بصری‌تر را تضمین می‌کند. God’s Eye، سیستم کمکی هوشمند رانندگی پیشرفته (AIDAS) است که توسط گروه BYD در سطح جهانی معرفی شد، که نشان دهنده بهترین فناوری ایمنی و کمک خودرو است.

این سیستم کمک و نجات را در سناریوهای مختلف رانندگی ارائه می‌دهد. با تمرکز اولیه روی ایمنی، God’s Eye از معماری الکترونیکی پیشرفته و قابلیت‌های خود توسعه‌یافته برای ارائه راه‌حلی جامع برای رانندگی هوشمند در سطح سیستم خودرو استفاده می‌کند. قابلیت‌های کمک رانندگی آن شامل دو نسخه از سیستم NOA (Navigate on Autopilot) است که به طور یکپارچه در وسایل نقلیه‌ای مانند SUV دنزا N7 ادغام شده است.

God’s Eye که برای سازگاری آینده با سیستم‌هایی مانند “HarmonyOS” طراحی شده، نه تنها ایمنی و راحتی رانندگی را افزایش می‌دهد، بلکه ویژگی‌های پیشرفته رانندگی خودکار را نیز فعال می‌کند. God’s Eye که بر اساس تخصص BYD در سیستم‌های الکترونیکی و فناوری رانندگی خودکار ساخته شده، استاندارد جدیدی را برای سیستم‌های کمک رانندگی هوشمند در صنعت خودرو تعیین می‌کند.

این محصول را باید یک خودرو منحصربفرد از BYD دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید