جدیدترین قیمت خودرو در بازار

    کد خبر :1075627
قیمت خودرو

 قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۳ تیر ۱۴۰۳ در دومین روز کاری هفته تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد. خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی نوسان چندانی ندارند و در برخی موارد، افت و خیز اندکی نسبت به دیروز گزارش می‌شود. در این میان کراس‌اوور لوکس مدیران خودرو، یعنی تیگو ۸ پرومکس با رشد ۵۵ میلیون تومانی وارد کانال سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان شد.

با ثبات نرخ ارز از ماه پیش، تمامی بازارهای مالی از جمله بازار خودرو در رکود عجیبی فرو رفته‌اند و در اغلب روزهای کاری هفته، بدون تغییر هستند. پس از فوت ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم پیش‌بینی می‌شد که بازارهای مالی در انتظار رئیس جمهور جدید، نوسان چندانی نداشته باشند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار تغییرات اندکی نسبت به روز گذشته دارد.

کوییک GXL یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو تغییری ندارد و با همان نرخ ۴۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا که یکی از کم‌نوسان‌ترین محصولات داخلی این روزهای بازار به شمار می‌رود که سه میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ ۷۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، یکی از هاچ‌بک‌های محبوب بازار محسوب می‌شود که از آغاز معاملات امروز تنها یک میلیون تومان رشد قیمت پیدا کرد و به نرخ ۷۳۲ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۴ لوکس‌ترین سدان تولید داخلی است که پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و پنج میلیون تومان معامله می‌شود. به این ترتیب تارا اتوماتیک V۴ در یک قدمی سقوط به زیر کانال یک میلیارد تومان قرار گرفته است.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز افت‌وخیز چندانی ندارد.جک J۴ آپشنال سدان اقتصادی کرمان موتور به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۷۹۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دنده‌ای کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو با افت پنج میلیون تومانی، به نرخ ۹۴۰ میلیون تومان معامله رسید.

لاماری ایما کراس‌اوور مونتاژی شرکت آرین پارس موتور محسوب می‌شود که با همان نرخ دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H۵ لوکس‌ترین خودروی وارداتی چینی بازار به شمار می‌رود که پس از کشف قیمت، سقوط عجیب‌وغریبی را تجربه کرد. این سدان لوکس چینی از صبح امروز ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به چهار میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

خبرآنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید