تیک تاک از زمان جنگ حماس و اسرائیل میلیون‌ها حساب فیک حذف کرد

    کد خبر :1030875

تیک تاک در حال عقب‌نشینی از منتقدانی است که ادعا می‌کنند برنامه ویدیویی در بحبوحه جنگ اسرائیل و حماس در وظایف نظارت بر محتوا کوتاهی کرده است.

بازتاب-این شرکت در بیانیه‌ای جزئیات جدیدی درباره تعداد حساب‌ها و ویدئوهایی که از زمان حملات 7 اکتبر توسط حماس حذف کرده، ارائه نمود. به گفته تیک تاک، بیش از 925000 ویدیو «در منطقه درگیری» و میلیون‌ها «محتوا» دیگر را از سراسر جهان حذف کرد. این شرکت همچنین گفته که در هفته‌های اخیر «افزایش اکانت جعلی» را تجربه کرد. از 7 اکتبر، ما بیش از 24 میلیون حساب جعلی را در سراسر جهان و بیش از نیم میلیون نظر بات را در مورد محتوای تحت هشتگ‌های مرتبط با درگیری حذف کردیم.

جزئیات جدید در حالی منتشر می‌شوند که تیک تاک با بررسی‌های فزاینده‌ای در مورد اینکه چگونه برنامه‌اش محتوای مرتبط با درگیری‌های جاری را توصیه می‌کند، مواجه شد. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، برخی از قانون‌گذاران اخیراً درخواست‌های خود را برای ممنوعیت این برنامه افزایش داده‌اند، زیرا ادعا می‌شود الگوریتم تیک تاکبه طور نامتناسبی محتوای طرفدار فلسطین را تبلیغ می‌کند. تیک تاک در بروزرسانی خود گفت که چنین ادعاهایی مبتنی بر “تحلیل نامناسب” داده‌های آن است.

 

تیک تاک

 

این شرکت گفت:

متاسفانه برخی از مفسران نادرست کار ما را برای جلوگیری از گسترش سخنان نفرت‌انگیز و اطلاعات نادرست پیرامون بحران اسرائیل و غزه، به ویژه در رابطه با یهودستیزی، توصیف کردند. طی چند روز گذشته، تجزیه و تحلیل نامناسبی از داده‌های هشتگ تیک تاک در مورد درگیری انجام شده، که باعث شد برخی از مفسران به دروغ القا کنند که تیک تاک محتوای طرفدار فلسطین را به جای محتوای طرفدار اسرائیل به کاربران آمریکایی منتقل می‌کند. این شرکت افزود که در ایالات متحده، هشتگ #standwithisrael از 7 اکتبر 46 میلیون بار مشاهده شده، در حالی که #standwithpalestine بیش از 29 میلیون بار مشاهده شد.

تیک تاک تنها پلتفرمی نیست که با نظارت فزاینده روی سیاست‌های تعدیل خود مواجه می‌شود، زیرا تنش‌های پیرامون درگیری به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی سرایت می‌کند. متا با اتهاماتی مبنی بر «سایه‌بانی کردن» حساب‌های اینستاگرامی که در مورد شرایط داخل غزه پست می‌کردند، مواجه شده که آن را به یک «اشکال» نسبت داد. X، که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، با تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد رسیدگی به اطلاعات نادرست مرتبط با درگیری سر و کار دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید