توییتر در حال کار بر روی یک اشتراک بدون آگهی است
![توییتر در حال کار بر روی یک اشتراک بدون آگهی است توییتر](https://baztab.ir/wp-content/uploads/2023/01/234-1-930x550.jpg)
از زمانی که ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرد، این شبکه اجتماعی دستخوش تغییراتی قرار گرفت. از جمله افزوده شدن اشتراک توییتر بلو که تیکهای رنگی در اختیار افراد و سازمانها قرار میدهد.
بازتاب-توییتر در حال کار بر روی یک اشتراک آبی جدید و گرانتر است که به کاربران امکان میدهد بدون دیدن تبلیغات در پلتفرم تجربه کاربری داشته باشند. «تبلیغات در توییتر خیلی زیاد و گسترده هستند. ایلان ماسک، مالک توییتر، بعد از ظهر شنبه در توییتی نوشت:” اقداماتی برای رسیدگی به هر دو در هفتههای آینده انجام میشود. همچنین، اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که امکان تبلیغات صفر را فراهم می کند.”
در ایالات متحده، توییتر آبی در حال حاضر ۱۱ دلار در ماه هزینه دارد که کاربران مستقیماً از طریق برنامه توییتر iOS یا Android مشترک شوند. در وب، جایی که کمیسیون تا ۳۰ درصد اپل و گوگل برای خریدهای درون برنامهای اعمال نمیشود، هزینه این سرویس ۸ دلار در ماه است. از زمانی که توییتر در ماه نوامبر شروع به اصلاح اشتراک کرد، امکان مشاهده تبلیغات کمتر در جدول زمانی شما یکی از نکات اصلی فروش بوده که این شرکت به آن فشار آورده، اما این امتیاز همچنان به عنوان “به زودی” در لیست ثبت نام میشود.
بر اساس برخی برآوردها، درآمد تبلیغات توییتر از زمان تصاحب شرکت توسط ماسک در اکتبر به شدت کاهش یافته است. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط The Information منتشر شده، یکی از مدیران ارشد توییتر سه شنبه گذشته به کارمندان گفته که درآمد روزانه ۴۰ درصد نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش یافت. در یکی از اسلایدهای داخلی که توسط این رسانه مشاهده شد، توییتر این کاهش را به راهاندازی مجدد توییتر بلو نسبت داد، که شاهد آن بود پلتفرم توسط ترولهای تایید شده که از ویژگی تأیید پولی برای جعل هویت برندها، افراد مشهور و سایر حسابهای برجسته استفاده میکردند، غلبه کرد.