تویوتا یاریس 2024 معرفی شد/کوچک و پرادعا

    کد خبر :1055772
تویوتا یاریس 2024

تویوتا نسخه به‌روز شده یاریس را برای بازار اروپا معرفی کرده است. مدل جدید دو نوع پیشرانه هیبریدی را برای انتخاب ارائه می‌دهد.

بازتاب-علاوه بر پیشرانه هیبریدی آشنا با 114 اسب بخار، تویوتا یاریس به‌روز شده نسخه قدرتمندتری با موتور 129 اسب بخاری ارائه می‌دهد. به گفته سازنده، این مدل با موتور 129 اسب بخار می‌تواند در 9.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

این خودرو در داخل کابین طراحی بروزی داشته و شامل نمایشگر دیجیتال 12 یا 7 اینچی کلاستر می‌شود. همچنین تجهیزات شامل سیستم سرگرمی جدید تویوتا Smart Connect + شده که از صفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی بهره می‌برد و از کنترل صوتی در سطوح تریم GR Sport، Excel و Premiere Edition پشتیبانی می‌کند.

تویوتا یاریس 2024

این خودرو به تعدادی سیستم ایمنی فعال و کمک راننده از جمله دوربین جدید و رادار داخلی، سیستم کاهش برخورد، سیستم کمک راننده فعال، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار صندلی عقب، کروز کنترل تطبیقی و یک سیستم کمک خروج ایمن جلوگیری از باز شدن تصادفی درب خودرو زمانی که وسیله نقلیه دیگری از عقب نزدیک می‌شود، تجهیز شد.

در بریتانیا، قیمت مدل پایه با موتور هیبریدی 114 اسب بخار از 22630 پوند شروع می‌شود. قیمت نسخه قدیمی به 28925 پوند می‌رسد. مشخص نیست تویوتا برنامه‌ای برای عرضه جهانی دارد یا خیر تا مشخص شود برنامه چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید