تولیدکننده نوارکاست سازنده باتری آیفون شد

    کد خبر :1038656
نوارکاست

در دهه‌های گذشته نوارکاست جهت شنیدن محتوا صوتی از قبیل موسیقی استفاده می‌شد اما با گذر زمان ابزارهای جدید جایگزین شدند و نوار کاست به فراموشی سپرده شد.

بازتاب- به گزارش رویترز، سازنده قطعات الکترونیکی ژاپنی TDK باتری‌های لیتیوم یونی را برای آیفون در هند تولید خواهد کرد. اپل اخیراً به طور فعال تولید خود را از چین به هند انتقال داده است. این شرکت مونتاژ آیفون‌های خود را در سال 2017 از طریق Wistron و سپس Foxconn آغاز کرد. امروزه اپل در مجموع 14 تامین کننده در هند دارد.

به گفته راجیو چاندراسخار، معاون وزیر فناوری اطلاعات، TDK یک مرکز تولیدی در ایالت شمالی هاریانا راه‌اندازی خواهد کرد که چندین هزار شغل جدید را جذب خواهد کرد. سلول‌های تولید شده در این مرکز نیز به تولیدکننده باتری لیتیوم یونی Sunwoda Electronics عرضه خواهد شد.

 

نوارکاست

 

شرکت TDK یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در چوئو، توکیو، ژاپن قرار دارد. TDK در زمینه تولید محصولات الکترونیکی مانند قطعات الکترونیکی، درایوهای نوری، حافظه ذخیره‌سازی و محصولات مغناطیسی فعالیت می‌کند. TDK در سال 1935 توسط یوگانو کاتو و تاکشی تاکی تأسیس شد. این شرکت در ابتدا با تولید فیلم مغناطیسی برای ضبط صدا و صدا فعالیت می‌کرد. TDK در طول سال‌ها به یکی از رهبران جهانی در زمینه محصولات الکترونیکی تبدیل شده است.

TDK دارای بیش از 100 شرکت تابعه در سراسر جهان است و در بیش از 80 کشور حضور دارد. این شرکت بیش از 100,000 کارمند دارد. این شرکت محصولات خود را به طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله مصرف‌کنندگان، خودروسازی، نیمه‌رساناها و تولید صنعتی عرضه می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید