تنها وزیر زن پیشنهادی رای اعتماد می آورد؟

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴
    کد خبر :1087268

حبیب قاسمی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره جمع‌بندی کمیسیون عمران مجلس در خصوص وزیر پیشنهادی راه، مسکن و شهرسازی، گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه مسکن و شهرسازی از جامعیت برخوردار است و از سوی دیگر با توجه به تجاربی که در حوزه شهرسازی و مخصوصاً مسکن برخوردار است یک ظرفیت خوب است.

وی در ادامه بیان کرد: این وزیر پیشنهادی از یک ظرفیت و پیشینه‌ی خوب در مقایسه با سایرین برخوردار است.

قاسمی ادامه داد: سوابق کاری وزیر پیشنهادی راه مسکن و شهرسازی به لحاظ عملکردی، فردی و اجتماعی و اقتصادی مورد قبول و  فردی مورد وثوق برای کمیسیون عمران است. این ویژگی‌ها باعث شده که وزیر راه و شهرسازی معرفی شده به مجلس از اقبال خوبی برخوردار باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته بعد از اینکه وزیر در جایگاه رای اعتماد قرار می‌گیرد، در میزان موافقین و مخالفین تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود. احتمال رای آوردن وزیر پیشنهادی راه مسکن و شهرسازی خیلی زیاد است. ولی انتظار رای مثبت بالا در صحن علنی مجلس را نداریم.

این نماینده مجلس دوازدهم ادامه داد: البته در ابتدا با توجه به برنامه‌ای هم که ارائه شد که فقط 22 و نیم درصد با اسناد بالادستی همخوانی داشت اقبال به این وزیر پیشنهادی رو به پایین بود اما وقتی برنامه دوم ارائه و درصد تطبیق تغییر و با اسناد بالادستی هم تطابق بیشتری پیدا کرد، میزان اقبال بیشتری به این به وزیر به وجود آمد چرا که برنامه معقول‌تری ارائه شد که هم دست یافتنی است و هم ضمانت اجرایی بالایی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید