تلاش «شب نشینی» برای جذب مخاطب با شعار علیه تلویزیون!

    کد خبر :592657

سازندگان برنامه «شب‌نشینی» با اجرای مهران مدیری پس از بدست آوردن مخاطبی که از طریق تلویزیون به دست آورده‌اند تصمیم دارند برنامه جدید خود را با شعارهایی علیه صداوسیما در شبکه نمایش خانگی توزیع کنند.

برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرای مهران مدیری در شبکه نسیم یکی از پربیننده‌ترین و موفق‌ترین برنامه‌های تلویزیون در سال‌های اخیر بود که امسال بنا بر آنچه که گفته شد مبنی بر درخواست اول مارکت برای دریافت دستمزد بیشتر، ادامه تولید آن میسر نشد.

حالا در ادامه راه «مهران مدیری» بنا دارد این برنامه را با نام «شب‌نشینی» در شبکه نمایش خانگی تولید کند و پیمان قاسمخانی نیز به عنوان یکی از دوستان و همکاران قدیمی مدیری اولین مهمان این برنامه است.

اما آنچه که در این برنامه خودنمایی می‌کند، انتشار تیزری توسط سازندگان برنامه شب‌نشینی است که ضمن رونمایی از دکور تصاویری از محمدرضا شجریان، عباس کیارستمی، عزت الله انتظامی، بهرام بیضایی، محمود دولت آبادی و … دیده می‌شود.

همچنین نکته قابل تأمل استفاده از این جمله (شب نشینی دورهمی بدون محدودیت های صدا و سیما) در تبلیغات شب‌نشینی است. ظاهرا سازندگان این برنامه در تلاش هستند با استفاده از حضور برخی چهره‌ها و یا حتی استفاده از تصاویر افراد پرحاشیه، وانمود کنند که این برنامه تفاوت فاحشی با دورهمی دارد.

این اتفاق در حالی صورت گرفته که «دورهمی» در تلویزیون پا گرفت و مخاطب جذب کرد و حالا همین برنامه با شعار علیه تلویزیون به استقبال مخاطبان خود می‌رود.

به گزارش فارس، «شب نشینی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی به زودی در شبکه خانگی و سامانه وی‌او‌دی منتشر می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید