تصادف غم انگیز فراری 296 GTB افسانه ای

    کد خبر :1088680
تصادف غم انگیز فراری 296 GTB افسانه ای

همانطور که همه ما می‌دانیم، قرمز رنگی است که معمولا فراری با آن مرتبط است، اما شما همچنین تعداد زیادی خودرو از این برند ایتالیایی را خواهید دید که با رنگ‌های زرد، سفید، سیاه، نقره‌ای و خاکستری همراه هستند

بازتاب– یکی از رنگ‌هایی که به ندرت در مدل‌های جدید فراری دیده می‌شود آبی است، اما ما به تازگی با یک 296 GTB رنگ آبی با چرخ‌های متضاد مواجه شده‌ایم. متأسفانه روزهای بهتری دیده شده است.

به تازگی یک دستگاه خودرو فراری 296 GTB آبی رنگ اوایل این ماه در ناکسویل، تنسی امریکا دچار حادثه شد و به شکل غم انگیزی چهره آن تغییر کرد. در تصادف رخ داده، این خودرو آسیب جدی پیدا کرده و ممکن است قابل تعمیر باشد، هر چند در صورت عدم قابلیت تعمیر، می‌توان قطعات آن را به صورت جداگانه به فروش گذاشت.

تصادف غم انگیز فراری 296 GTB افسانه ای

رنگ فورا توجه ما را به خود جلب می‌کند و دارای ترکیب رنگ آبی تیره و روشن است. بیشتر قسمت‌های بدنه با رنگ آبی پررنگ‌تر همراه بوده، در حالی که قسمت‌های برجسته روی سپر جلو، کاپوت، سقف و نمای عقب دارای آبی کم رنگ هستند. این یکی از متمایزترین طرح‌های رنگی است که در سال‌های اخیر روی خودرویی از فراری دیده‌ایم. ظاهر پر زرق و برق این سوپراسپرت با کالیپرهای ترمز زرد و چرخ‌های

بیشتر آسیب وارد شده به خودرو در قسمت جلویی بوده که باید به پاره شدن سپر و جدا شدن چرخ‌ها اشاره کرد. چرخ‌ها به همراه کالیپر ترمز و دیسک کامل جدا شدند. شیشه جلو نیز شکسته شده، هر دو پنل یک چهارم جلو فرورفته و کاپوت خمیده به نظر می‌رسد. نگاهی به داخل کابین صندلی‌های سطلی فیبر کربنی را نشان می‌دهد که با چرم آبی روشن تزئین شده‌اند.

تصادف غم انگیز فراری 296 GTB افسانه ای

چرم آبی در قسمت پایینی داشبورد ادامه دارد، در حالی که کمربند ایمنی زرد نیز نصب شده است. در این فهرست اشاره‌ای نشده که آیا خودرو کار می‌کند یا خیر، اگرچه بیان کرده که هیچ کلیدی با آن فروخته نمی‌شود. از آنجایی که آسیب عمدتاً به قسمت جلو محدود می‌شود، ما فکر می‌کنیم که احتمالاً موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربوشارژر این خودرو همچنان کار می‌کند.

اگر اینطور باشد، امیدواریم کسی فراری را بخرد تا آن را تعمیر کند یا از موتور برای یک پروژه استفاده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید