تصادف سخت پاگانی زوندا 760LH لوئیس همیلتون ستاره فرمول 1

    کد خبر :1015354
پاگانی زوندا 760LH

لوئیس همیلتون ستاره دنیای مسابقات فرمول 1 در اوایل موفقیت خود یک پاگانی زوندا 760 LH خریداری کرد، ابرخودرویی که سال 2014 آن را خریداری و تا سال 2021 یعنی هفت سال آن را نگه داشت.

بازتاب- در سال 2021 همیلتون این خودرو را به یک خریدار بریتانیایی فروخت، این خودرو زوندا وی دارای گیربکس دستی بوده و سرعت عملکرد بالایی دارد. همچنین یکی از 5 دستگاه اتومبیلی بود که پاگانی ساخت. در سوی دیگر هنگام فروش توسط همیلتون تنها 1000 کیلومتر را سپری کرده بود. این ابرخودرو به پیشرانه 12 سیلندر هم تجهیز بوده و همچون یک موشک زمین به زمین است.

پاگانی زوندا 760LH

 

در سال 2015 این خودرو با همیلتون دچار تصادف جزئی شده بود اما اخیرا دچار یک تصادف شدید شده است.  به تازگی فرد عکاسی به نام Ethan Gale تصاویر این خودرو آسیب دیده را در کنار جاده تونل Penmaenbach واقع در Conwy کشور ولز نزدیک انگلستان به ثبت رساند. آنچه بیش از همه مهم است این بوده که راننده بدون آسیب جدی از خودرو خارج شد. زوندا احتمالا یک روز پس از تعمیر اکسل عقب شکسته، ترک خوردگی شیشه جلو، شکسته شدن چراغ‌های جلو و پنل‌های آسیب دیده بدنه، به جاده باز می‌گردد. شایعات حاکی از آن است که راننده در تونل تصمیم گرفت روی پدال گاز این خودرو 760 اسب بخاری فشار دهد و در نتیجه این حادثه رخ داد.

 

پاگانی زوندا 760LH

 

در مصاحبه با ساندی تایمز طی اواسط سال 2018، لوئیس همیلتون در مورد 760 LH به طرز وحشیانه‌ای صادقانه گفت:

“رانندگی وحشتناک است و از نظر هندلینگ، این بدترین خودرو محسوب می‌شود.

او زوندا را برای موسیقی متن ارائه شده توسط واحد 7.3 لیتری تنفس طبیعی ستایش کرد: “این بهترین خودرویی است که من دارم.” او ماشین را با پدال کلاچ سفارش داد زیرا از نوع اتوماتیک آن خوشش نمی‌آمد.

به جرات می‌توان گفت که شخصی که توانایی خرید پاگانی را دارد، هزینه  تعمیر آن را نیز دارد، به خصوص که این زوندا در بدترین شکل نیست. با دیدن نیمه پر لیوان، باید مالک را تحسین کرد که به جای کلکسیون کردن خودرو، تصمیم گرفته در خیابان با آن به حرکت دربیاید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید