ترفندهای ست کردن کیف و کفش زنانه

    کد خبر :1086052

در زمینه استایل کردن کیف و کفش، نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی فکر می‌کنند که ست کردن این دو آیتم، کاری قدیمی است که دیگر مد نیست، در حالی که خیلی ها بر این باورند که این سبک همواره جذاب و شیک باقی خواهد ماند. ست کردن درست کیف و کفش می‌تواند ظاهر شما را منظم و باوقار جلوه دهد. در این مقاله، قوانینی را که به شما کمک می‌کند تا با ست کیف و کفش، استایلی بی‌نقص داشته باشید، بررسی می‌کنیم.

ست کردن کیف و کفش در استایل خانم‌ها نه تنها به هماهنگی و انسجام ظاهری کمک می‌کند، بلکه به شکلی ظریف شخصیت و سلیقه فرد را نیز منعکس می‌سازد.

تناسب رنگ‌ها را در نظر بگیرید

بسیاری از افراد وقتی می‌شنوند که باید کیف و کفش‌شان را با هم هماهنگ کنند، اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد، تطابق رنگ‌هاست. اگرچه این راهکار منطقی است، اما ابتدایی‌ترین روش به شمار می‌آید. این تکنیک به‌ویژه وقتی که رنگ‌های خنثی مانند بژ، خاکستری، سیاه یا سفید را انتخاب کنید، به خوبی عمل می‌کند.

اما اگر بخواهید از رنگ‌های تند برای ست کیف و کفش استفاده کنید، ممکن است استایلتان بیش از حد شلوغ و نامرتب به نظر برسد، به خصوص اگر لباس‌هایتان نیز تنوع رنگی بالایی داشته باشند. برای ست کردن رنگ‌ها، بهتر است به سراغ رنگ‌های ملایم‌تر بروید. به‌طور مثال، رنگ‌های پاستلی انتخابی هوشمندانه برای ست کردن کیف و کفش هستند.

تناسب رنگ در اصول ست کردن کیف و کفش

تناسب الگو های را در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید استایلی جسورانه‌تر داشته باشید، به جای رنگ‌ها به الگوهای مشابه توجه کنید. به دنبال طرح‌های گل‌دار، راه‌راه یا دیگر الگوهای مشابه باشید و کیف و کفشی با این طرح‌ها انتخاب کنید.. اگر نمی‌خواهید کفش و کیفی با الگوهای بسیار برجسته بخرید، می‌توانید به جزئیات کوچکتری مثل دوخت‌های همسان توجه کنید که به شکل زیرکانه‌ای می تواند باعث ایجاد هماهنگی در استایل شما شوند.

از کیف و کفش‌هایی با جنس یکسان استفاده کنید

یکی از روش‌های دیگر برای ست کردن کیف و کفش، انتخاب آیتم هایی با جنس یکسان است. اگر مجموعه‌ای از کیف و کفش‌های مختلف با بافت‌ها و مواد متنوع دارید، این راهکار به شما کمک می‌کند تا استایلی هماهنگ و جذاب داشته باشید. استفاده از جنس‌ها و بافت‌های متنوع در یک استایل می‌تواند به ظاهر شما حس ناهماهنگی و بی‌نظمی بدهد. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است از کیف و کفشی استفاده کنید که از یک جنس و بافت ساخته شده‌اند. به‌طور مثال، اگر چکمه‌های جیر پوشیده‌اید و کیف دستی شما نیز از جنس جیر است، بهتر است لباس‌هایی با متریال دیگر انتخاب کنید تا استایلتان زیبا و مرتب بماند.

استفاده از کیف و کفش با جنس یکسان

رنگ های را با هم ترکیب کنید.

یک کیف دستی رنگی در کنار کفش‌های ساده (یا برعکس) می‌تواند جلوه‌ای چشمگیر داشته باشد. فقط کافی است مطمئن شوید که رنگ‌های کیف و کفش با هم هماهنگ هستند. رنگ‌های گرم را با هم و رنگ‌های سرد را با هم ست کنید. برای مثال، می‌توانید کفش‌های صورتی را با یک کیف دستی صورتی-سفید ترکیب کنید.

کیف و کفشی که با رنگ لباس‌هایتان هماهنگ است، انتخاب کنید.

برای هماهنگی بیشتر کیف و کفش با لباس‌ها، می‌توانید از رنگ‌های متضاد بهره بگیرید. در این حالت، کیف و کفش می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند که یکدیگر را تکمیل کنند. به عنوان مثال، اگر پیراهنی آبی روشن با شلوار جین تیره می‌پوشید، می‌توانید این استایل را با کفش‌هایی به رنگ آبی که با شلوار جین همخوانی دارد و یک کیف دستی بژ کامل کنید. به یاد داشته باشید که کفش‌هایتان باید چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از لباس‌هایتان باشد تا تضاد و هماهنگی مناسبی ایجاد شود.

هماهنگی رنگ کیف و کفش با لباس

کیف و کفش تان را با رنگ لباس هایتان ست کنید.

یکی از راه‌های بسیار عالی برای ست کیف و کفش، استفاده از رنگ‌های موجود در لباس‌هایتان است. این ترفند به ظاهر شما یکپارچگی می‌بخشد .. این ترفند به‌ویژه برای کسانی که به پوشیدن لباس‌های تک رنگ علاقه دارند، کمک می کند تا ظاهری بسیار شیک و هماهنگ داشته باشند.. ایجاد هماهنگی بین اجزای استایل یکی از مهارت‌های مهم در مد است که قطعاً ارزش توجه دارد.

از کیف و کفش های براق استفاده کنید.

کیف و کفش در جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند، از جمله جیر، چرم مات، ورنی و براق. هر یک از این مواد برای مناسبت‌های خاصی مناسب هستند. به‌طور معمول، کیف و کفش براق و ورنی انتخابی عالی برای مراسم رسمی و مهمانی‌های شبانه است.

ست کیف و کفش با دستمال گردن و شلوار

برای داشتن یک استایل شیک، شما آزادی کامل در انتخاب رنگ‌ها دارید و گاهی می توانید کیف و کفش خود را با شلوار و یا دستمال گردن خود ست کنید. به‌عنوان مثال، ترکیب یک شلوار یا دستمال گردن مشکی با کفش‌های همرنگ و کیفی در طیف رنگی دیگر می‌تواند انتخابی عالی باشد. رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای روشن، خاکستری و سفید در کنار هم ترکیب جذابی ایجاد می‌کنند و می‌توانید این رنگ‌ها را برای دستمال گردن و شلوار خود در کنار کیف و کفش انتخاب کنید تا استایلی جذاب و متناسب داشته باشید.

نکات طلایی برای ست کردن اصولی کیف و کفش

در این قسمت لازم است تا چند نکته طلایی و یا به بیان بهتر راهنمایی مهم برای ست کردن اصولی کیف و کفش‌ زنانه را با هم مرور کنیم:

توجه به جزئیات فلزی:

هنگام انتخاب کیف و کفش، به جنس و رنگ یراق‌آلات لباس خود توجه کنید. اگر لباس‌تان دارای اجزای استیل است، بهتر است کیف‌تان هم از همین جنس باشد و از ترکیب با یراق‌آلات طلایی پرهیز کنید. زیورآلات نقره‌ای شما باید با سایر عناصر فلزی لباس مانند سگک کمربند یا زیپ کیف هماهنگ باشد.

احتیاط در انتخاب الگوها :

استفاده از الگوهای متعدد می‌تواند استایل شما را شلوغ و بی‌نظم نشان دهد. برای حفظ ظاهری منظم و شیک، تنها از یک نوع الگو در استایل خود استفاده کنید و آن را با رنگ کیف و کفش خود هماهنگ کنید.

انتخاب مناسب رنگ ها

اگر به رنگ‌های زنده و پرانرژی تمایل ندارید، رنگ‌های ملایم و خنثی مانند سیاه و سفید را انتخاب کنید. با افزودن اکسسوری‌های مناسب، می‌توانید به استایلتان جلوه‌ای تازه و شاداب ببخشید.

همیشه انتخاب گران، بهرتین انتخاب نیست.

برای خلق یک استایل بی‌نظیر از کیف و کفش زنانه، نیازی به خرید گران‌ترین یا مشهورترین برندها ندارید. با در نظر گرفتن این نکته، می‌توانید به راحتی از ترکیب‌های جدید و متنوع بهره ببرید و خلاقیت خود را در انتخاب‌های مد نشان دهید.

توجه به فصل و شرایط آب و هوا:

جنس کیف و کفش را با فصل و شرایط آب و هوا هماهنگ کنید. به‌طور مثال، در فصل تابستان، کیف‌ها و کفش‌های سبک و راحت مانند کفش کالج زنانه مناسب‌تر هستند، در حالی که در فصل زمستان، مدل‌های گرم و مقاوم در برابر آب و هوا انتخاب بهتری خواهند بود.

جمع بندی

با آگاهی از نحوه هماهنگی اجزای استایل و انتخاب کیف مناسب برای هر جفت کفش، می‌توانید به استایل هایی بهتر دست یابید. استایل مناسب برای موقعیت‌های مختلف، با ست کیف و کفش مناسب می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف شخصی، حرفه‌ای و حتی مالی کمک کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید