تردز در حال آزمایش پست های موقتی است

    کد خبر :1088067
تردز در حال آزمایش پست های موقتی است

طبق گزارش‌ها، تردز در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای این پلتفرم است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌هایی را منتشر کنند که پس از یک دوره مشخص ناپدید می‌شوند.

بازتاب-طبق گزارش، این پست‌های موقت تا 24 ساعت قابل مشاهده هستند. بر اساس گزارش‌ها، پاسخ‌های داده شده در زیر پست‌ها نیز به‌طور خودکار پس از حذف پست اصلی حذف می‌شوند. در حال حاضر، گفته می‌شود که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی متعلق به متا در حال آزمایش این ویژگی با گروه کوچکی از کاربران است و مشخص نیست چه زمانی ممکن است برای کاربران گسترده‌تر عرضه شود.

این شرکت به TechCruch تایید کرد که متا در حال آزمایش یک ویژگی پست موقت با تعداد محدودی کاربر است. این توسعه پس از آن صورت گرفت که تردز در ماه ژوئن به نشریه گفت که پست‌های موقت به عنوان یک نمونه اولیه داخلی ساخته می‌شوند. گزارش شده است که الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده و سازنده، یک پست موقت در روز جمعه برای نمایش این ویژگی منتشر کرده است. در یک اسکرین شات اضافه شده در گزارش، یک تایمر را می‌توان مشاهده کرد که به سمت عقب به سمت صفر می‌رود. بنا بر گزارش‌ها، این پست به همراه تمام پاسخ‌های داده شده در زیر آن، پس از اتمام تایمر ناپدید می‌شود.

گفته شده که پست‌های موقت در شبکه fediverse Thread قابل مشاهده نخواهند بود. این بدان معنی است که اگر کاربر با حساب خود به Mastodon منتقل شود، پست‌های موقت اضافه نمی‌شوند. این احتمالاً انجام می‌شود زیرا Threads نمی‌تواند یک پست را در یک پلتفرم دیگر حذف کند. در حالی که استفاده از چنین ویژگی ممکن است محدود باشد، گفته می‌شود که چنین ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا پست‌های خارج از موضوع یا پست‌هایی ایجاد کنند که ماندگاری محدودی دارند و بدون زمینه خاصی قابل درک نیستند.

به عنوان مثال، شخصی که در طول یک رویداد اپل یا سامسونگ یک تفسیر زنده انجام می‌دهد، می‌تواند از این ویژگی بهره‌مند شود. در حال حاضر، مشخص نیست که چه زمانی ممکن است این ویژگی در پایگاه کاربران گسترده‌تر عرضه شود. همچنین مشخص نیست که آیا کاربران می‌توانند کمتر از 24 ساعت زمان خاصی را برای حذف خودکار پست اضافه کنند یا خیر. این جزئیات ممکن است تنها زمانی فاش شود که این ویژگی برای عموم منتشر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید