ترجمه مهرجویی از «جهان هولوگرافیک» به چاپ چهل و هفتم رسید

    کد خبر :13776

نسخه‌های چاپ چهل و هفتم ترجمه داریوش مهرجویی از کتاب «جهان هولوگرافیک» توسط نشر هرمس در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

  نشر هرمس با بیش از ۸۰۰ عنوان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده که از این تعداد، ۲۰ کتاب، چاپ اولی هستند و ۲۱۰ عنوان هم تجدید چاپ شده‌اند.

یکی از کتاب های موفق این ناشر، «جهان هولوگرافیک» نوشته مایکل تالبوت است که با عنوان فرعی «نظریه ای برای توضیح توانایی های فراطبیعی ذهن و اسرار ناشناخته مغز و جسم» چاپ شده و ترجمه اش توسط داریوش مهرجویی انجام شده است. این کتاب با چاپ چهل و هفتم خود در نمایشگاه شرکت کرده است.

بین کتاب های این ناشر، «داستان» (ساختار، سبک و اصول فیلمنامه نویسی) نوشته رابرت مک کی با ترجمه محمد گذرآبادی برای نمایشگاه به چاپ هفدهم رسیده که قرار است پس از نمایشگاه، چاپ هجدهمش راهی بازار نشر شود.

دیگر کتاب شناخته شده هرمس، رمان فلسفی «دنیای سوفی» است. این رمان توسط مهرداد بازیاری از زبان اصلی یعنی زبان نروژی به فارسی ترجمه شده است. چاپ اول این رمان در سال ۹۰ توسط هرمس چاپ شد که در حال حاضر، چاپ یازدهم آن با شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه در غرفه این ناشر عرضه می شود. قرار است پس از نمایشگاه، چاپ دوازدهم آن راهی بازار نشر شود.

از جمله آثار تازه چاپ این ناشر، کتاب های مجموعه «فلسفه» است که ۶ عنوان از آن چاپ شده است. «علیه ایده آلیسم»، «دیالکتیک روشنگری»، «مسائل فلسفه اخلاق»، «استدلال هستی شناسی گودل»، «درباره زبان و تاریخ»  و «پرسش هایی از مارکس» عناوین چاپ شده از این مجموعه هستند که اسفندماه ۹۵ راهی بازار نشر شدند. در حال حاضر نسخه های چاپ دوم این کتاب ها با شمارگان هزار و هزار و ۵۰۰ نسخه در غرفه هرمس عرضه می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید