بی ام و M5 تورینگ با چهره‌ای عضلانی آشکار شد

    کد خبر :1006163

شرکت بی ام و درصدد است بزودی از نسخه واگن M5 جدید رونمایی کند. خودرویی عضلانی که با طراحی جذاب خود نظر علاقمندان به خودروهای سریع را جلب خواهد کرد.

بازتاب- بی ام و تاکنون تیزرهای مختلفی از مدل تورینگ M5 منتشر کرده و حال به تازگی تصویر رندر این خودرو جذاب منتشر شد. M5 Touring در جلو طراحی مشترکی با مدل سدان دارد. البته این خودرو از چهره‌ای تهاجمی و با ورودی هوا بزرگ و ظاهری عضلانی برخوردار است. در قسمت زیرین جلو پنجره شاهد طراحی ذوزنقه‌ای با خطوط عمودی هستیم که در افزایش کیفیت آیرودینامیکی خودرو تاثیر دارد. جلوه ظاهری این مدل بسیار خیره کننده بوده و هیجان انگیز است.

بی ام و M5 تورینگ

استایل این خودرو با مدل سدان تا ستون A یکی است. M5 تورینگ گویی سپر جدیدی پیدا کرده و در عقب با برادر سدان خود تفاوت دارد. اگر رندر با نمونه اصلی یکی باشد، بی ام و یک خودرو واگنی بسیار جذاب را ارائه خواهد داد که می‌تواند طرفداران بیشتری نسبت به نسل قبل پیدا کند.

بی ام و در طول چند سال گذشته تحولی روی طراحی محصولاتش به خرج داده و M5 تورینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در عقب طراحی عریض و پهن پیکرتر به نظر رسیده که شاهد خودرویی اسپرت و عضلانی هستیم. سیستم اگزوز چهارگانه در میان دیفیوزری مشکی قرار گرفته تا آیرودینامیک بهتری توسط خودرو ارائه شود. طبق گزارش‌ها، سدان M5 و واگن تورینگ از یک توربو دوقلو 4.4 لیتری V8 با موتور الکتریکی برای کمک استفاده می‌کنند. این پیشرانه قدرت 738 اسب بخار و گشتاور قابل توجهی را رقم می‌زند. البته جزئیات عملکرد دقیق در دست نیست.

هنوز هیچ  تصویری از کابین M5 جدید وجود ندارد، اما می‌توانیم از سری 5 معمولی برای نشان دادن ظاهر آن استفاده کنیم. مدل استاندارد دارای خوشه ابزار دیجیتالی 12.3 اینچی و یک نمایشگر 14.9 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی است. خودروی پرفورمنس ممکن است دارای ارتقاهایی مانند صندلی‌هایی با تکیه‌گاه‌های جانبی ضخیم‌تر و تزئینات اسپرت مانند قطعات فیبر کربنی باشد.

بی ام و M5 تورینگ

BMW تأیید کرده که M5 Touring سال 2024 راهی بازار خواهد شد. بی ام و دو نسل دیگر از M5 Touring هم ساخته است. اولین نسخه در سال 1992 وارد بازار شد و نسخه بعدی مجهز به موتور V10 سال 2007 است. M5 Touring جدید تقریباً همزمان با رقبای دیگر آلمانی وارد بازار خواهد شد. آئودی یک RS6 آوانت به روز شده با گلگیرهای پهن‌تر دارد. مرسدس نیز بزودی نسخه واگن E63 را در بازار عرضه می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید