به مناسبت ولنتاین مزدا MX-5 Miata با شکلات ساخته شد

    کد خبر :975989
مزدا MX-5 Miata

به مناسبت ولنتاین یکی از هنرمندان تصمیم گرفت کوپه کوچک مزدا MX-5 Miata را با شکلات در ابعادی کوچک ایجاد کند. خودرویی با طعم شکلات که ظاهری کاملا شبیه به خودرو اصلی مزدا هم دارد.

بازتاب- این مدل دقیقا همان چیزی است که در نسخه اصلی MX-5 Miata مزدا می‌توان مشاهده کرد. تصویر این اتومبیل کوچک در روز ولنتاین از طریق حساب توییتر این شرکت منتشر شده است.

مزدا MX-5 Miata

سازنده سعی کرده تمامی جزئیات را رعایت کند، بنابراین شاهد خودرویی هستیم که جزئیات کامل را دربرمی‌گیرد. پنل، بدنه و تمامی جزئیات از جنس شکلات بوده و سازنده تلاش کرده برگرفته از خودرو اصلی و طراحی آن یک اتومبیل شکلاتی ایجاد کند.

فضای داخلی همگی از شکلات هستند و هنرمند این اثر تمامی جزئیات را با شکلات ساخته است. گیربکس، سیستم تعلیق و بسیاری از جزئیات آن هم شکلاتی هستند و همین امر موجب می‌شود به راحتی قابل تشخیص باشند.

 مزدا MX-5 Miata

رینگ‌ها، صندلی و بسیاری از جزئیات دیگر همگی با دقت عمل بالایی ساخته شدند. این خودرو کوچک شکلاتی توسط یک شیرینی پز ژاپنی به نام کنتا هاسگاوا که از شیرینی پزان حرفه‌ای بوده، ساخته شد.

متاسفانه این مدل فروشی نیست و صرفا برای یک حرکت خلاقانه ساخته شد. بنابراین اگر قصد دارید آن را خریداری کنید سخت در اشتباه هستید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید