به اهداف خود در حمله به ایران رسیدیم!

    کد خبر :1100593

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم به اهداف نظامی موردنظر در حمله به ایران رسیده است.

شفقنا نوشت: بنیامین نتانیاهو درباره حملات هوایی اسرائیل به ایران در اظهارنظری مدعی شد: نیروی هوایی به سراسر ایران حمله کرد. ما به توانمندی های دفاعی ایران و توانایی آن برای تولید موشک هایی که به سمت ما نشانه می روند ضربه سختی زدیم. حمله در ایران دقیق و قدرتمند بود و به تمام اهداف خود رسید.

ادعاهای نتانیاهو در مورد حمله به ایران درحالی است که تهران تاکید کرده این حمله بسیار کم‌اهمیت بوده است اما حق خود را برای پاسخ دهی به رژیم اسرائیل محفوظ می‌داند.

در همین حال یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل هم مدعی شد: حماس و حزب الله دیگر گروه‌های موثری برای ایران نیستند. ایران دیگر قادر نیست به طور موثر از متحد خود حماس در نوار غزه و حزب الله در لبنان علیه اسرائیل استفاده کند.

این مقام نظامی رژیم صهیوینیستی همچنین مدعی شد: در طول یک سال گذشته، تشکیلات امنیتی به رهبری نیروهای اسرائیل، جریان جنگ را تغییر داد و دستاوردهای بی‌سابقه‌ای در همه عرصه‌های جنگ داشت. حماس دیگر به عنوان یک شبکه نظامی در غزه عمل نمی کند، در حالی که فرماندهی ارشد حزب الله و بیشتر قابلیت های موشکی آن از بین رفته است. هر دو گروه دیگر ابزار موثری برای استفاده توسط ایران نیستند.

این ادعاها درحالی مطرح می‌شود که هم حماس و هم حزب الله تنها در چند روز گذشته ضربه‌های دردناکی به نظامیان رژیم صهیونیستی وارد کردند. بعنوان وضعیت در شمال اسرائیل به گونه‌ای است که این رژیم نمی‌تواند صهیونیست‌ها را به خانه‌هایشان بازگرداند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید