بهترین ژل (فیلر) رفع خط خنده کدام است؟

    کد خبر :1068285

در بین برندهای متنوع و رنگارنگ موجود در بازار ممکن است انتخاب بهترین ژل (فیلر) رفع خط خنده هم برای پزشک و هم برای زیباجو کمی سخت باشد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین فیلر را برای ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها و خطوط صورت خود انتخاب کنید. در بین برندهای موجود در بازار ژل نوکسیول 30 (Nuxiwell 30) گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، ایمن و کارآمد جهت رفع خط لبخند در طولانی‌مدت است. با ما همراه باشید تا این ژل را به‌صورت کامل بررسی کنیم.

عوامل ایجاد خط لبخند

عوامل مختلفی در ایجاد خط لبخند دخیل هستند که به‌صورت خلاصه می‌توان به مواردی همچون قرارگرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید، مصرف مداوم الکل و دخانیات، ژنتیک و افزایش سن اشاره کرد. به دلیل اینکه خط لبخند مانند یک مرز عمیق باعث جداشدن گونه‌ها و لب‌های شما از یکدیگر می‌شود باعث پیرتر به‌نظررسیدن چهره شما می‌شود.

فیلرها چگونه خط لبخند را محو می‌کنند؟

تکنیک ازبین‌بردن خط لبخند با فیلر یک راه‌حل بی عارضه، کم تهاجمی و موقتی است. با کمک فیلر هیالورونیک اسید، خطوط لبخند پر می‌شوند و چهره، جوانی و شادابی خود را به دست می‌آورد. اما از آن جایی که فیلرها دائمی نیستند و جریان خون در چهره باعث تجزیه و جذب فیلر می‌شود، در مدت‌زمان معینی بسته به نوع فیلر نیاز به تزریق مجدد آن خواهد بود.

۱۰ مورد از ویژگی‌های ژل (فیلر) مناسب برای رفع خط خنده:

ژل‌هایی که برای رفع خط خنده استفاده می‌شوند باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

1. منشأ حیوانی نداشته باشد و از مونومرهای جذبی هیالورونیک اسید تشکیل شده باشد.

2. ویسکوزیته و انسجام بالایی داشته باشد. به‌عبارت‌دیگر ویسکوالاستیک آن مناسب باشد. این مؤلفه باعث لیفت پوست و خاصیت پرکنندگی چروک‌ها به بهترین نحو ممکن می‌شود.

3. کراس‌لینک یا همان شبکه تثبیت استاندارد در ساختار ژل رعایت شده باشد. هرچقدر که پیوندهای بین‌مولکولی هیالورونیک اسید تقویت شده و از حالت خطی درآمده و پیچیده‌تر شوند، اسید هیالورونیک چسبناک‌تر می‌شود و گران‌روی آن بیشتر می‌شود. این مسئله مانع نفوذ آنزیم‌های تجزیه‌کننده به داخل ژل می‌شود. در نتیجه ژل، عمر طولانی‌تری پیدا می‌کند و دیرتر تجزیه می‌شود.

4. عاری از هر گونه سموم آزاد و اندوتوکسین باشد.

5. با تمام بافت‌های سلولی ph یکسان داشته باشد.

6. زیست‌سازگار و ایمن داشته باشد.

7. تزریق آن توسط پزشک راحت و روان باشد.

8. مولکول‌های تشکیل‌دهنده آن در بافت‌های زیر پوستی از یکدیگر جدا نشوند.

9. در برابر حرارت و متابولیسم بدنی مقاومت خوبی داشته باشد و زود تجزیه نشود.

10. شکل‌پذیری آسانی داشته باشد؛ یعنی به‌خوبی زیر پوست بخوابد و با شکل‌پذیری خوب خود طبیعی به نظر برسد.

فیلر رفع خط خنده نوکسیول 30 و هر چیزی که در مورد آن باید بدانید:

خط خنده همیشه باعث پیرتر نشان‌دادن چهره می‌شود و فرد را حداقل پنج سال پیرتر از سن واقعی او نشان می‌دهد. افرادی که خط لبخند دارند همیشه به دنبال یک روش آسان، مقرون‌به‌صرفه و کم‌خطر برای محوکردن آن هستند. در بین انواع روش‌هایی که برای پر کردن خط لبخند کاربرد دارند روش استفاده از فیلر باکیفیت نوکسیول در بین پزشکان زیبایی طرف‌داران بسیار بیشتری دارد. زیرا عوارض آن در حد صفر بوده و از مواد کاملاً سازگار با بدن تولید می‌شود و از طرفی یک ظاهر کاملاً طبیعی روی صورت ایجاد می‌کند. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

ترکیب اصلی ژل (فیلر) نوکسیول 30

در ابتدا و قبل از هر چیز بهتر است که توضیح دهیم محصول فیلر نوکسیول 30 چیست؟ در واقع این ژل یک پرکننده عالی است که بر پایه هیالورونیک اسید تولید شده است و برای ازبین‌بردن خطوط و چین و چروک‌های عمیقی که در اطراف دهان و بینی هستند کاربرد دارد. چهره شما با کمک این ژل جذاب‌تر، شاداب‌تر و زیباتر می‌شود.

اسید هیالورونیک یک ترکیب طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد. مولکول‌های آن مانند یک اسفنج هستند که آب را تا ۱۰۰ برابر وزن خود جذب می‌کنند و برای حجم‌دهی و رطوبت دهی به لایه‌های پوست و مفاصل می‌چسبند. طبیعت آب‌دوست این اسید به آن اجازه می‌دهد تا حجم را در صورت حفظ کند. به همین دلیل نیز یک گزینه ایدئال برای پر کردن خطوط خنده در صورت است.

مشخصات نوکسیول 30

ژل (فیلر) 30Nuxiwell  برای بازگرداندن حجم ازدست‌رفته صورت و رفع چین‌وچروک‌های عمیق از جمله خط لبخند مناسب است. هدف از تزریق این ژل یکدست کردن پوست صورت و بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست است.

نکته مهم: پزشکان و زیبا جویان از بابت عدم انسداد عروق توسط این ژل اطمینان خاطر داشته باشند.

♦ ترکیبات ژل: اسید هیالورونیک ۲۵ میلی‌گرم در هر سی‌سی

♦ عمق تزریق: درم میانی یا عمیق

♦ نواحی تزریق: خط خنده و چانه، گونه و زاویه فک

♦ اندیکاسیون: اصلاح خطوط و چین‌وچروک متوسط تا شدید

♦ شکل ظاهری: دو عدد سرنگ ۱ سی‌سی + سوزن گیج ۲۷

♦ مدت اثر فیلر: بین ۶ تا ۱۲ ماه

مزیت‌های تزریق ژل رفع خط خنده نوکسیول

ژل نوکسیول محصول فناوری‌های مشترک ایران و ایتالیا است. مواد اولیه این ژل با فناوری ایتالیا تولید شده است و در کشورمان تحت نظارت سازمان غذا و دارو تولید و بسته‌بندی می‌شود؛ لذا عوارض و مضرات استفاده از آن بسیار نادر بوده و تابه‌حال عارضه‌ای از آن گزارش نشده است. از نظر پزشکان و متخصصان زیبایی ایران نیز این ژل هم از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و هم از لحاظ کیفیت و کارایی بسیار عالی است.

از طرفی پزشکان بر این باور هستند که این ژل سازگاری بسیار زیادی با بدن دارد و هنگام تزریق روی صورت، بسیار طبیعی جلوه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال پر کردن خط لبخند و شقیقه با این ژل باعث غیرطبیعی شدن صورت نمی‌شود. از طرفی این ژل جذابیت صورت را چندبرابر کرده، باعث جوان‌سازی صورت شده و صورت را به طور طبیعی خوش‌فرم می‌کند.

راهنمای خرید نوکسیول 30

ژل نوکسیول در شرکت آمیتیس نیک دارو تولید و به بازار کشور ارائه شده است. این ژل از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و از لحاظ کیفیت نیز با برندهای باکیفیت بازار برابری می‌کند. برای دریافت راهنمای خرید ژل نوکسیول می‌توانید از طریق وب‌سایت آمیتیس اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید