بهترین مکمل بدنسازی برای افراد لاغر

    کد خبر :1014051

اگر لاغر هستید و می خواهید از مکمل های بدنسازی استفاده کنید این پست برای شما است. در این پست شما را با بهترین مکمل های افزایش وزن بدنسازی آشنا می کنیم.

کراتین

مکملی که باعث تسریع رشد عضلات می شود. معروف ترین مکمل موجود در بازار و بیشترین تحقیق در مورد مکمل این کراتین دوست داشتنی است.

صدها تحقیق و بررسی وجود دارد که نشان می دهد این مکمل برای افزایش قدرت و عضلات بسیار مناسب است.

از نظر ایمنی این مکمل به خوبی مطالعه شده و مشکلی ایجاد نمی کند.

به طور خلاصه: بدن کراتین را به فسفوکراتین تبدیل کرده و در ماهیچه ها ذخیره می کند. در آنجا به عنوان انرژی استفاده می شود. استفاده از کراتین در این روش باعث افزایش عملکرد و حجم عضلانی می شود.

به نقل از فیت شو البته اگر از قبل مشکلات کلیوی دارید، توصیه می شود در مصرف آن دقت بیشتری داشته باشید. اگر سالم هستید، فقط باید در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید.

میزان تأثیر کراتین بر عضله سازی نیز به میزان کراتین موجود در بدن بستگی دارد. برخی افراد با مصرف کراتین شاهد افزایش بسیار خوبی در توده عضلانی هستند.

روش مصرف: اگر روزانه 5 گرم کراتین مصرف می کنید، معمولاً 1 ماه طول می کشد تا به حداکثر میزان خود برسد. این روش مصرف بسیار رایج است و بسیاری از بدنسازان به سراغ آن می روند.

البته اگر شما هم مثل من سریع هستید می توانید در عرض 1 هفته (10-20 گرم در روز) وارد فاز بارگیری شوید و سپس مصرف را به 5 گرم در روز کاهش دهید.

کافئین

مکملی که به شما کمک می کند با انرژی بالا در باشگاه کار کنید و همچنین یکی از بهترین چربی سوزها است!

برای عضله سازی باید ورزش کرد برای ورزش کردن باید به باشگاه رفت و در باشگاه وزنه برداری کرد. همچنین زمانی که خسته هستید و درد عضلانی دارید باید این کار را انجام دهید.

اینجاست که مکملی مانند قهوه وارد می شود. کافئین در دسته مکمل های انرژی زا قرار می گیرد که باعث افزایش قدرت و استقامت می شود.

برای مشاهده چنین اثراتی، باید مکمل کافئینی دریافت کنید که حاوی کافئین بالایی باشد. چند تا؟!

300 میلی گرم کافئین در هر جلسه (به اندازه 2 نوشیدنی انرژی زا)

به گزارش از فیت شو کافئین اعتیاد آور است، اگر باور ندارید سعی کنید تا یک هفته چای یا قهوه ای را که هر روز می نوشید ننوشید. اولین عارضه بی قراری و سردرد است. اعتیاد به کافئین یکی از آن اعتیادهایی است که می توانید با آن زندگی کنید.

بنابراین، توصیه می کنم مصرف خود را به 150 میلی گرم در هر جلسه محدود کنید زیرا کافئین را از منابع دیگر نیز دریافت خواهید کرد.

پروتئین آب پنیر

این یک پروتئین سریع هضم است که در شیر یافت می شود. مقدار زیادی ویتامین و سایر مواد معدنی در آن وجود دارد.

کمبود پروتئین در بدن چیز بسیار بدی است، به خصوص اگر تمرینات بدنسازی انجام دهید. برای عضله سازی به پروتئین نیاز دارید.

عدم مصرف پروتئین کافی در این شرایط و افزایش مصرف کالری نتیجه ای جز افزایش بافت چربی نخواهد داشت.

آیا گینر برای افراد لاغر مناسب هستند؟

بله، گینرها به خصوص برای افراد لاغر می توانند موثر باشند. مصرف مواد غذایی برای تامین کالری مورد نیاز برای افزایش وزن کار سختی است و گینرها در این مسیر کمک زیادی می کنند. از طرفی جذب آنها در بدن راحت تر است.

هنگام انتخاب برندگان، باید به منبع پروتئین و کربوهیدرات ها توجه کنید. پروتئین آنها معمولاً پروتئین آب پنیر و کربوهیدرات ها مالتودکسترین هستند. برندگان گران تر از جو دوسر استفاده می کنند که تأثیر مشابهی دارد. علاوه بر این، از شیرین کننده های مصنوعی نیز برای بهبود طعم استفاده می شود.

همه این ترکیبات برای عضله سازی مفید هستند و به راحتی هضم می شوند. البته، مطمئن شوید که رژیم غذایی شما متنوع است، زیرا اگر برای دریافت کالری بیشتر به گینرها تکیه کنید، از مواد مغذی مانند فیبر غافل می شوید.

گینرها معمولا برای وعده غذایی بعد از تمرین توصیه می شوند. هر فنجان گینر به طور متوسط 1000 کالری به رژیم غذایی روزانه اضافه می کند که عدد بسیار خوبی است.

مکمل های مورد نیاز بدنسازان گیاهخوار

ویتامین B12: اگر گیاهخوار هستید، توصیه می کنم همین الان ویتامین B12 را دریافت کنید، زیرا ویتامین B12 در رژیم گیاهخواری ویتامین گم شده است.

کراتین: این ترکیب به طور طبیعی در گوشت وجود دارد. بنابراین توصیه می شود در صورت داشتن رژیم گیاهخواری از این مکمل استفاده کنید.

کلسیم و روی

بسیاری از گیاهان حاوی این دو ترکیب هستند، اما این گیاهان حاوی فیتات و اگزالات نیز هستند که جذب کلسیم و روی را کاهش می دهند.

ویتامین D شما به عنوان یک گیاهخوار به دلیل رژیم غذایی خود کمبود این ویتامین مهم را خواهید داشت.

در این میان موثرترین شکل این ویتامین D3 است که برخی از شرکت های لبنی آن را به محصولات خود اضافه می کنند.

بتا آلانین

رژیم های غذایی گیاهی دارای کارنوزین کم هستند. بتا آلانین باعث افزایش میزان کارنوزین در عضلات می شود. کارنوزین برای افزایش توده عضلانی مهم است. البته مصرف این 2 تا لازم نیست!

امگا 3

رژیم گیاهخواری حاوی مقدار کمی امگا 3 است. مصرف امگا 3 برای حفظ تناسب اندام بسیار مهم است.

این فرایند به افزایش سنتز پروتئین نیز کمک می‌کند. سیترولین مالات را می‌توانید در ترکیبات اغلب مکمل‌های قبل تمرین هم پیدا کنید.

مکمل سیترولین را با چه مکمل دیگری مصرف بکنم (مکمل رفع خستگی)

بتا آلانین

این مکمل هم باعث افزایش توان در باشگاه می‌شود. بتا آلانین را نیز در ترکیبات مکمل‌های قبل تمرین پیدا می‌کنید. معمولاً ۳-۵ گرم در روز بیشتر توصیه نمی‌شود.

منبع: سایت فیت شو

https://fitsho.co/workout-plans/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید