بهترین خودروهای سال 2024

    کد خبر :1073418
بهترین خودروهای سال 2024

خریداران خودروهای جدید سال 2024 بیش از 260 مدل برای انتخاب دارند. برای کمک به افراد در یافتن مدل مناسب خود، رسانه Consumer Reports هر سال 10 انتخاب برتر را بر اساس عملکرد تست جاده، قابلیت اطمینان، رضایت مالک و ایمنی انتخاب می‌کند.

بازتاب-جیک فیشر، مدیر ارشد مرکز تست خودکار Consumer Reports می‌گوید: «ما بهترین مدل‌ها را در قیمت‌ها و دسته‌های مختلف انتخاب کردیم تا انتخاب‌های هوشمندانه‌ای را برای افراد در خرید خودرو فراهم کنیم. فهرست مورد اشاره در سال جاری شامل چهار خودروی هیبریدی، سه خودروی برقی هیبریدی پلاگین (PHEV) و یک خودروی الکتریکی می‌شود که تأیید می‌کند مدل‌هایی با پیشرانه‌های کاملاً یا نسبتا الکتریکی می‌توانند بهترین رقبای مدل‌های بنزینی باشند.

سوبارو و تویوتا امسال نیز به ترتیب با 2 و 4 مدل، خودنمایی خوبی داشتند. این دو برند به‌طور مداوم مدل‌های مهندسی شده‌ای را با کنترل‌های ساده، کابین‌های راحت و اطلاعات سرگرمی و ویژگی‌های ایمنی پیشرفته ارائه می‌دهند. تاریخچه و تجزیه و تحلیل‌های نظرسنجی گسترده نشان می‌دهد که قابلیت اطمینان اکثر مدل‌ها با گذشت زمان در حال تولید بهبود می‌یابد و سال آخر هر نسل معمولاً بدون مشکل‌ترین سال است که از جمله باید به سوبارو فارستر و تویوتا کمری 2024 اشاره کنیم.

این مدل‌های سوبارو و تویوتا و فورد ماوریک هیبریدی، تنها خودروهایی هستند که در سال گذشته بهترین انتخاب‌ها بودند. تسلا مدل Y اولین حضور خود را در این لیست نشان می‌دهد. در ادامه با فهرست بهترین خودروهای سال 2024 آشنا شوید.

سوبارو Crosstrek 2024

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 25 تا 32 هزار دلار

سوبارو Crosstrek 2024 که برای سال 2024 بازطراحی شد، پیشرفت‌های تکاملی با اصلاحات موتور و گیربکس، سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن‌تر، صندلی برقی اختیاری و مجموعه بهبود یافته EyeSight از ویژگی‌های ایمنی فعال دارد که همگی جذابیت آن را افزایش می‌دهند. کراس‌ترک بهترین مصرف سوخت را برای یک SUV غیرهیبریدی با سیستم چهار چرخ متحرک به رخ می‌کشد، اما مسلماً موتور پایه 2 لیتری کمی ضعیف است. موتور 2.5 لیتری سطح بالا سریع‌تر، بی‌صداتر و رضایت بخش‌تر است. کیفیت سواری عالی و هندلینگ خوب کراس‌ترک را به شاسی بلند جذاب تبدیل نمود. ورود به آن آسان است و کابین جادار، با صندلی‌های نرم و دید بیرونی خوب. این وسیله نقلیه همه کاره به همان اندازه که برای ماجراجویی‌های آخر هفته مناسب است، برای کارهای شهری نیز گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

تویوتا پریوس یا پریوس پرایم

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 27 تا 36 هزار دلار

جدیدترین پریوس با درخشش ظاهری بسیار اسپرت و 75 اسب‌بخار بیشتر از مدل قبلی خود گزینه‌ای تمام عیار است. نتیجه یک خودروی معقول بوده که مانند قبل کارآمد است و پیشرانه سریع‌تری دارد، حتی با اضافه شدن سیستم چهار چرخ متحرک. به‌علاوه، پس از تغییر ظاهری، ویژگی‌های جذاب‌تر برای رانندگی دارد، اگرچه برخی از عناصر راحتی، مانند فضا و سواری، با نمونه‌های قبلی برابری نمی‌کنند و دیدن بیرون از آن بسیار دشوارتر است. پریوس پرایم پلاگین هیبریدی برای اکثر کارهای روزانه ایده آل است. پس از اتمام باتری، پرایم به طور کلی مصرف انرژی کمی دارد. اگر به دنبال خودرو مدرن و کم مصرف هستید، باید پریوس تویوتا را انتخاب کرد.

سوبارو فارستر 2024

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 27 تا 37 هزار دلار

سوبارو از فارستر دوری نکرده و همچنان این شاسی بلند کامپکت را زنده نگه داشته است. فرمول برنده شامل طراحی جعبه‌ای می‌شود که فضای داخلی را به حداکثر رسانده و دید خوبی را به راننده و سرنشینان می‌دهد. به لطف درب‌های بزرگ و ارتفاع سواری بالا، دسترسی آسان برای سرنشینان به دنبال دارد و تجربه سواری لذت بخش را رقم می‌زند. صندلی‌ها راحت هستند، کابین به شدت سخاوتمندانه است  و فضای بار بزرگی دارد. فارستر 2024 یکی از بهترین مدل‌های شاسی بلند در کلاس خود است و هندلینگ پاسخگو و ایمنی دارد. پیشرانه آن پرتوان بوده و ویژگی‌های قابل توجه را به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

مزدا 3 مدل 2024

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 24 تا 36 هزار دلار

مزدا ثابت می‌کند که خودروهای کوچک و ارزان قیمت نیازی به کسل کننده بودن ندارند. در واقع، سدان و هاچ بک مزدا 3 با هندلینگ تیز و پیشرانه‌های پرتوان شناخته شده هستند. موتور پایه انتخابی مقرون به صرفه است، با این حال 191 اسب بخار قدرت دارد که بیشتر از اکثر رقبا بوده و یک مدل با پیشرانه توربو 227 اسب بخاری قدرتمند هم تدارک دیده شده است. احساس کلی در تریم‌های بالاتر این خودرو بسیار جذاب و هیجان انگیز است و این خودرو دارای سیستم چهارچرخ محرک بوده و هر دو مدل موتور چنین ویژگی دارند و توانایی مطلوبی می‌توانند از خود نشان دهند.

تویوتا کمری هیبریدی 2024

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 26 تا 36 هزار دلار

کمری هیبریدی مصرف سوخت شگفت‌انگیزی را در یک کابین راحت ارائه می‌کند، همچنین قیمت آن مانند برخی خودروهای کوچک‌تر است که کارایی کمتری دارند. این بدان دلیل است که تویوتا خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. باید بیان داشت که قابلیت اطمینان و کارآیی فوق‌العاده کمری هیبریدی را به مدلی برجسته تبدیل کرد. کمری هیبریدی در تست‌های مصرف سوخت بسیار خوش درخشید و فراتر از انتظار ظاهر شد. بنابراین در سفر جاده‌ای طولانی می‌توان انتظار مصرف سوخت کمی داشت و این شاهکار یک پیشرانه هیبریدی چهار سیلندر 208 اسب بخاری شامل آن شد که صدای کم، رانندگی نرم و قدرت عملکرد بالایی دارد.

فورد ماوریک 2024

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 23 تا 34 هزار دلار

پیکاپ باکیفیت ماوریک، دارای هندلینگ بالا، عملکردی بالا و قیمت پایین است و صرفه جویی در مصرف سوخت فزاینده‌ای دارد. کابین این خودرو جادار و کاربردی است و پاها به سادگی می‌توانند قرار گیرند. در عقب نیز فضای باری مناسبی تعبیه شده که نیاز مخاطب را برآورده می‌سازد. پیشرانه هیبریدی 191 اسب بخاری در کنار مصرف سوخت پایین، ماوریک را به یک مدل پیکاپ ارزشمند تبدیل کند. بنابراین باید آن را پیشنهاد ارزشمندی دانست.

تویوتا راو4 پرایم

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 43 تا 45 هزار دلار

راو4 یک شاسی بلند مطمئن است که در عین داشتن طراحی مدرن و شیک، نیازهای مخاطب را برآورده می‌سازد. این مدل دارای پیشرانه چهارسیلندر یا پیشرانه هیبردی بوده که قدرت 302 اسب بخاری تولید می‌کند. این پیشرانه 0 تا 100 کمتراز 6.3 ثانیه داشته و مصرف سوخت به شدت پایینی ارائه می‌دهد. همچنین دارای کابین جادار است و فضای باری ایده آل هم برای آن تدارک دیده شد تا برای سفر خارج شهر و طولانی گزینه معقولی باشد. راو4 تویوتا در مدل جدید دارای کابین نرم با فناوری‌های روز بوده تا سرنشینان حس راحتی کسب کنند. بدون شک این شاسی بلند در کنار اطمینان بالا فنی، از راحتی و کارآمدی بالایی برخوردار است.

تویوتا هایلندر هیبریدی 2024

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 39 تا 53 هزار دلار

 هایلندر یک SUV سایز متوسط ​​راحت است، با سواری سازگار، صندلی‌های مناسب، امکانات رفاهی با کابین متفکرانه، ویژگی‌های ایمنی فعال و قابلیت اطمینان پیش‌بینی‌شده قابل ستایش. اما با پیشرانه هیبریدی 243 اسب بخاری خود در مصرف سوخت عالی است. هیچ شاسی بلند سه ردیفه دیگری پیدا نخواهید کرد چنین مصرف سوخت کمی داشته باشد و از پیشرانه قدرتمند بهره ببرد. به نوبه خود هایلندر دارای طراحی چشم نواز، امکانات رفاهی و ایمنی بزرگ، پیشرانه پرتوان و مصرف سوخت بسیار عالی است که نباید به سادگی آن را کنار گذاشت.

تسلا مدل Y

بهترین خودروهای سال 2024

  • قیمت 42 تا 51 هزار دلار

تسلا محصولات متنوع با زبان طراحی آشنایی دارد و مدل Y یک گزینه کراس اوور کارآمدی است که از طراحی ساده و در عین حال قابل توجه بهره می‌برد. این مدل در کمتر از 5 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد و محدوده حرکتی بالایی هم دارد که می‌تواند برای خارج شهر نیز روی آن حساب کرد. این کراس اوور دارای فضای بار بزرگ و فضای کابین مناسب است که می‌تواند چهار سرنشین را به سادگی حمل کند. سرعت شارژ بالا، کابین مدرن که شامل یک نمایشگر بزرگ و صندلی‌های نرم و اسپرت می‌شود، همگی مدل Y را به خودرو الکتریکی برجسته تبدیل کرد. بنابراین نباید آن را مدلی ساده دانست که عملکرد ضعیفی دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید