بزرگترین آیفون جهان رونمایی شد

    کد خبر :1004207
بزرگترین آیفون

در صنعت گوشی هوشمند بسیاری از علاقمندان به دنبال مدلی هستند که نمایشگر بزرگی دارد. نمایشگر بزرگ کمک می‌کند تا تجربه کاربری بهتر و لذت بخش‌تر باشد.

بازتاب-حال جالب خواهد بود اگر شاهد یک گوشی غول پیکر آن هم از یک برند محبوب باشیم. به تازگی یکی از یوتیوبرها تصمیم گرفت یک حرکت عجیب انجام دهد و بزرگ‌ترین آیفون جهان را ایجاد کند.

این یوتیوبر Matthew Beem نام داشته که از کانالی پرطرفدار برخوردار است و با محتوای سرگرم کننده سعی کرده فالوورهای بسیاری کسب کند. به تازگی او در اقدامی بزرگ‌ترین آیفون جهان را ساخته که بیش از 2 متر ارتفاع دارد.

البته باید بیان داشت این گوشی واقعی نبوده و از ترکیب چند دستگاه ساخته شده تا به یک آیفون بزرگ شبیه شود. اساسا ساخت آیفونی در چنین ابعاد امکان پذیر نخواهد بود. پنل نمایشگر آن از نوع تلویزیونی بوده و قابلیت لمسی دارد.

بزرگترین آیفون

نکته جالب اینجا بوده که این آیفون بزرگ به مک مینی متصل شده تا بتواند برنامه‌هایی مشابه آیفون را به اجرا دربیاورد. ناگفته نماند که انجام کارهایی مشابه یک آیفون با این دستگاه نیز قابل انجام است.

بیم در ویدئو خود به انجام سلفی، استفاده از اپل پی و برخی کارهای دیگر می پردازد. نکته جالبتر اینجا بوده که بیم به سراغ مارکوس براونلی یکی از یوتیوبرهای بزرگ فناوری رفته تا این آیفون بزرگ ابعاد را به او نشان دهد.

البته این آیفون را در هرجایی نمی‌توان یافت و حرکت بیم نیز جالب بوده که بزرگ‌ترین آیفون دنیا را ساخته است. حال باید دید واکنش دیگر افراد مطرح صنعت چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید