برگزاری اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری 1396

    کد خبر :194092

دبیرخانه دائمی اجلاس رضایتمندی مشتری از برگزاری این اجلاس سراسری در تاریخ 30 بهمن ماه 1396 در تهران خبر داد .

این اجلاس نظر به اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ و صیانت از حقوق مردم و با استناد به مجوز شماره 4455/15/96 وزارت کشور (استانداری تهران) و حمایت نهاد ریاست جمهوری (مرکز آموزش مدیریت دولتی)  به شماره 3209/11 مورخ 96/06/13 ، در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران، “اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری”، در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

برنامه های کاربردی و محورهای اصلی این اجلاس به قرار زیر خواهد بود:

  1. آشنایی با متدهای جهانی حوزه
  2. آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی تولیدی و خدماتی
  3. راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری
  4. بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان
  5. شناخت و بررسی چالش های کسب و کار

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در اجلاس با شماره تلفن 88326320 (دبیرخانه دائمی اجلاس) تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی  www.Modiryatnovin.com مراجعه نمایند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید