برند لوکس «پژو» احیا می شود
گروه خودروسازی پژو سیتروئن اعلام کرد برند دیاس پس از یک دوره پنج ساله رکورد در سال ۲۰۱۸ احیا خواهد شد.
ایو بونفون، مدیر این شرکت در مصاحبهای اعلام کرد آمار فروش این برند در ماه فوریه حدود ۵/ ۰ درصد افزایش یافته است. عرضه خودروی شاسیبلند دیاس ۷ با کمک تبلیغاتی امانوئل مکرون رئیسجمهوری فرانسه گامی در جهت تحقق روند احیای این شرکت خواهد بود.
مکرون برای حضور در مراسم آغاز به کار رسمی خود و نیز در بازدید اخیرش از چین، از یک دستگاه خودروی دیاس ۷ استفاده کرد تا به این خودروساز فرانسوی کمک کند. به گفته بونفون ثبت سفارش دیاس ۷ از حد مورد انتظار فراتر رفته است. تحویل این خودرو در اروپا از ماه آینده آغاز خواهد شد.
دیاس از سال ۲۰۱۳ درگیر بحران نقدینگی شده است، بحرانی که گروه پژو سیتروئن را هم تا آستانه ورشکستگی پیش برد. به گفته تاوارس، مدیر این گروه خودروسازی، ایجاد سالن خودروی اختصاصی دیاس بخشی از برنامه احیای این برند است.