برنامه ویژه انتخاباتی پورمحمدی آغاز شد

  • سیاسی
  • جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۰۶
    کد خبر :1073720
پورمحمدی
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه -۲۵ خرداد- در پنجمین روز تبلیغات نامزدها در برنامه «صف اول» حضور یافت.

پورمحمدی در ابتدای برنامه درباره سوابق انقلابی و مبارزاتی در نهضت اسلامی پیش از پیروزی توضیح داد و گفت: در روزهای نزدیک به پیروزی انقلاب عضو ستاد استقبال امام (ره) بودم. بعد از پیروزی انقلاب در خرداد ماه ۱۳۵۸ در یک دوره آموزش تشکیلات اداری و نظامی زیر نظر شهید آیت الله بهشتی و شید باهنر شرکت کردم؛ ۲۴ شهریور ۱۳۵۸ به عنوان کارمند دادستانی در تهران آغاز به کار کردم؛ اوایل زمستان ۱۳۵۸ به عنوان دادستان مسجد سلیمان به خوزستان اعزام شدم. تااینکه در شهریور ۱۳۵۹ جنگ آغاز شد.

وی گفت: تا خرداد ۱۳۶۰ در خوزستان بودم تا اینکه در ۶ و ۷ و ۸ تیرماه حادثه تروریستی اتفاق افتاد به تهران آمدم پس از آن در خرداد ۱۳۶۱ دادستان مشهد و بعد از آن دادستان کل استان خراسان رضوی شدم.

پورمحمدی پیش از توضیح دیدگاه‌ها و برنامه های خود، از گزارش یک پرونده بازرسی در زمان حیات حضرت امام توضیح داد که منجر به صدور فرمان هشت ماده ای امام (ره) شد، و درباره فعالیت های خود در وزارت کشور در دولت های مختلف پس از انقلاب اسلامی از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سازمان بازرسی کل کشور توضیح داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید